fb

AI a Business Intelligence

Lidé jsou největší překážkou pro zavedení data driven kultury ve firmách

Chcete se stát opravdu slavným? Aby si vás veřejnost pamatovala jako toho, kdo to s daty úplně pokazil? Data ve firmě neřiďte a nezpracovávejte je. Kd...

IT Systems 1-2/2021

Covid jako katalyzátor digitalizace a fenomén homeworkingu

Inzerce

V aktuálním vydání IT Systems jsme se zaměřili na odvětví, která v současné době prochází velmi turbulentním vývojem. Vím, že se to dnes dá říct prakt...

Atos

Atos zavádí Q-skóre pro měření a porovnání výkonu kvantových systémů

Společnost Atos představila nový způsob měření výkonu kvantových systémů, který podle ní bude univerzálně použitelný u všech programovatelných kvantov...

INFOMATIC

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů

Díl 6: Za hranice pokročilé robotizace – co je inteligentní automatizace v širším pohledu?

Vítejte u závěrečného šestého dílu našeho seriálu, který vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OC...

S pomocí umělé inteligence mohou pojišťovny efektivněji odhalit podvodné jednání

Pojišťovny v České republice za posledních pět let odhalují každoročně pojistné podvody v hodnotě přes jednu miliardu korun, což představuje průměrně ...

IPEX

Jak inteligentní je umělá inteligence v kontaktních centrech?

Tak jako se dříve mluvilo v souvislosti s kontaktními centry o sociálních sítích a napojeních na různé messengery a chaty, tak se i dnes ve spojitosti...

Daktela

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence

Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především ...

Deloitte

Analýza dat a umělá inteligence v průmyslu

V současné době se může zdát, že pokročilé využití dat a umělé inteligence jsou pouhé teoretické diskuze a často jde pouze o marketingové aplikace. V ...

INFOMATIC

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů

Díl 5: Jak vytěžit automatizaci zpracování dokumentů na maximum?

Vítejte u pátého dílu naší šestidílné série, která vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s p...

Accenture

„One size fits all“ už v logistice neplatí

Optimalizace dopravy a expedice, analýza logistických dat

Jak optimalizovat logistiku, dopravu, expedici a celý dodavatelský řetězec? Když jsem na tuto otázku odpovídal před pěti lety, netušil jsem, nakolik s...

INFOMATIC

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů

Díl 4: Jak změřit úspěšnost řešení digitalizace?

Vítejte u čtvrtého dílu naší šestidílné série, která vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s...

Logio

Jak využít pokročilé metody analýzy dat v logistice

Český průmysl se posledních několik let dostává do příjemné pozice v ohledu zpracování a využití dat. Přecházíme totiž z éry, kdy se říkalo „Data je p...

Richard Baar

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností

Trendem současnosti je automatizace a modernizace zákaznické podpory. „V průměru dnes v jednom tuzemském call centru funguje přibližně 10 „robotů“, př...

Isobar

Automatizace kontaktních center je pro kvalitní zákaznickou podporu nezbytná

Dva kritické aspekty kontaktních center jsou bezpochyby jednak zkušení agenti a dále také moderní technologie, na kterých jsou agenti pracovně závislí...

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 12 IT Systems 11 IT Systems 10 IT Systems 9
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1