AI a Business Intelligence

Lidé jsou největší překážkou pro zavedení data driven kultury ve firmách
Chcete se stát opravdu slavným? Aby si vás veřejnost pamatovala jako toho, kdo to s daty úplně pokazil? Data ve firmě neřiďte a nezpracovávejte je. Kd...

Covid jako katalyzátor digitalizace a fenomén homeworkingu
InzerceV aktuálním vydání IT Systems jsme se zaměřili na odvětví, která v současné době prochází velmi turbulentním vývojem. Vím, že se to dnes dá říct prakt...

Atos zavádí Q-skóre pro měření a porovnání výkonu kvantových systémů
Společnost Atos představila nový způsob měření výkonu kvantových systémů, který podle ní bude univerzálně použitelný u všech programovatelných kvantov...

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Díl 6: Za hranice pokročilé robotizace – co je inteligentní automatizace v širším pohledu?
Vítejte u závěrečného šestého dílu našeho seriálu, který vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OC...

S pomocí umělé inteligence mohou pojišťovny efektivněji odhalit podvodné jednání
Pojišťovny v České republice za posledních pět let odhalují každoročně pojistné podvody v hodnotě přes jednu miliardu korun, což představuje průměrně ...

Jak inteligentní je umělá inteligence v kontaktních centrech?
Tak jako se dříve mluvilo v souvislosti s kontaktními centry o sociálních sítích a napojeních na různé messengery a chaty, tak se i dnes ve spojitosti...

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence
Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především ...

Analýza dat a umělá inteligence v průmyslu
V současné době se může zdát, že pokročilé využití dat a umělé inteligence jsou pouhé teoretické diskuze a často jde pouze o marketingové aplikace. V ...

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Díl 5: Jak vytěžit automatizaci zpracování dokumentů na maximum?
Vítejte u pátého dílu naší šestidílné série, která vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s p...

„One size fits all“ už v logistice neplatí
Optimalizace dopravy a expedice, analýza logistických dat
Jak optimalizovat logistiku, dopravu, expedici a celý dodavatelský řetězec? Když jsem na tuto otázku odpovídal před pěti lety, netušil jsem, nakolik s...

Robotizace a kognitivní automatizace dokumentů
Díl 4: Jak změřit úspěšnost řešení digitalizace?
Vítejte u čtvrtého dílu naší šestidílné série, která vás provází cestou nejnovějších trendů v multikanálovém snímání dokumentů a inteligentního OCR, s...

Jak využít pokročilé metody analýzy dat v logistice
Český průmysl se posledních několik let dostává do příjemné pozice v ohledu zpracování a využití dat. Přecházíme totiž z éry, kdy se říkalo „Data je p...

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností
Trendem současnosti je automatizace a modernizace zákaznické podpory. „V průměru dnes v jednom tuzemském call centru funguje přibližně 10 „robotů“, př...

Automatizace kontaktních center je pro kvalitní zákaznickou podporu nezbytná
Dva kritické aspekty kontaktních center jsou bezpochyby jednak zkušení agenti a dále také moderní technologie, na kterých jsou agenti pracovně závislí...