fb

AI a Business Intelligence

Přehnané řízení rizik zabíjí RPA

Řízení rizik možná není to první, co vás napadne v souvislosti s nasazováním RPA. Podle analytiků Gartneru je to ale kromě produktivity hlavní faktor, o němž by CIO a manažeři zodpovědní za řešení typu robotické automatizace měli uvažovat a navzájem ...

3 způsoby, jak umělá inteligence změní pracovní místa v kontaktních centrech

Umělá inteligence (AI) zásadním způsobem rozvinula technologie call center a způsob, jakým jejich zaměstnanci pracují. Konverzační AI může zaznamenávat a přepisovat hlasové interakce v reálném čase, což agentům pomáhá dodržovat postupy a omezovat obj...

Jak využít AI pro zlepšení zákaznické zkušenosti?

Odpovědí může být rekomendační systém

Využívání umělé inteligence (AI) v průmyslu není žádnou novinkou. Současné technologické trendy jsou navíc ovlivněné i pandemií koronaviru, která v některých ohledech zapříčinila jejich rychlejší ukotvení. Firmy, které plánovaly přesun do online pros...

V digitalizovaném světě je klíčem k úspěchu koexistence lidí a inteligentní automatizace

Není žádným překvapením, že koronavirová pandemie vyvolala trvalou změnu v tom, jak firmy napříč odvětvími vnímají možnosti umělé inteligence a automatizace. Ještě v nedávné minulosti chápali mnozí manažeři tyto technologie jen jako nice-to-have, a p...

Umělá inteligence v péči o zaměstnance

Umělá inteligence (AI) stále silněji ovlivňuje i oblast lidských zdrojů (HR). Je využívána při vyhledávání i přijímání zaměstnanců v první selekci uchazečů, při onboardingu, aplikace s využitím umělé inteligence pomáhají firmám s administrativou i se...

Řízení rizik možná není to první, co vás napadne v souvislosti s na­sa­zo­vá­ním RPA. Podle ana­ly­ti­ků Gartneru je to ale kromě pro­duk­ti­vi­ty hlavní faktor, o němž by CIO a mana­že­ři zod­po­věd­ní za řešení typu robo­tic­ké auto­ma­ti­za­ce m...

Výhody Task Miningu oproti Process Miningu při mapování procesů

Na podzim roku 2019, na našem pravidelném workshopu o dalším rozvoji v oblasti robotiky a umělé inteligence, jsme otevřeli téma: Jak detailně sbírat informace o realizaci jednotlivých procesů, a mít tak více podkladů pro rozhodování o tom, které proc...

Umělá inteligence má ve firmách stále širší uplatnění

Kontroluje smlouvy, hlídá bezpečnost a pomáhá s online schůzkami

Rozmach využívání umělé inteligence (AI) zásadně proměňuje pracoviště, způsob práce a třeba i to, jak probíhají online pracovní schůzky. Aplikace umělé inteligence tak pomáhají právníkům s kontrolu smluv, zajišťují ochranu před hackery a při pracovní...

Tři nejčastější chyby při zavádění RPA

Až 85 % firem, které zavedly RPA procesy, uvádí spokojenost. RPA podle nich nejen splnily, ale často i předčily očekávání na zlepšení přesnosti, flexibility a dodržování termínů. Jejich potenciál je obrovský a jejich síla tkví v jednoduchosti. Automa...

Budoucnost je v RPA

Firmy se bez softwarových robotů neobejdou

Čtvrtá průmyslová revoluce mění pohled společností na firemní IT systémy. Pandemie covid-19 trend robotizace v ČR i ve světě ještě urychlila. Automatizace procesů bude do budoucna hrát stále větší roli....

Od šanonů až po umělou inteligenci v HR

V HR a náboru pracovníků probíhají rychlé změny

Automatizace a digitalizace jsou dnes alfou a omegou mnoha oborů. Patří k nim i HR včetně náboru lidí, takzvaného recruitmentu. Využití technologií v tomto sektoru kráčí dopředu mílovými kroky. Jak došlo k posunu od šanonů přes Excel až po automatizo...

Budoucnost přišla kvůli covidu rychleji

Banky se již neobejdou bez umělé inteligence a strojového učení

Využívání umělé inteligence a strojového učení v oblasti bankovnictví a finančních služeb obecně není žádnou novinkou. Pro úspěch na vysoce kon­ku­renč­ním trhu ale banky potřebují ještě větší zapojení těchto nej­mo­der­něj­ších technologií....

Gebrüder Weiss

Budoucnost logistiky souvisí s rozvojem umělé inteligence a využití dat

Posledních deset let bylo pro logistický obor obdobím zavádění inovací tempem, které je dosud nejrychlejší v historii. „Využití sítí, informací o zásilkách i procesech, hledání stále efektivnějších postupů a tlak zákazníků na sdílení informací o průb...

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 7-8 IT Systems 6 IT Systems 5 IT Systems 4
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1