fb

AI a Business Intelligence

Cisco

Kontaktní centrum nepřesouvejte do Indie, ale do cloudu

Moderní zákaznické centrum běží v cloudu a rozpozná náladu volajícího

Digitální technologie pro interakci se zákazníky zaznamenaly v posledních letech nebývalý pokrok. Textová a hlasová konverzační rozhraní, chatboti a r...

IT Systems 3/2020

Ransomware, hybridní spisy, docházkové systémy a text mining

Inzerce

Březnové vydání IT Systems jsme připravovali v situaci, kdy je prakticky celý svět zasažen pandemií nového koronaviru. Ať bude další vývoj pandemie ja...

Adastra

Analytické nástroje třetí generace

Umělá inteligence, strojové učení a zpracování přirozeného jazyka pro BI

Rozšířené funkce jako je umělá inteligence, strojové učení a zpracování přirozeného jazyka se stávají klíčovou součástí moderních analytických platfor...

Logio

Pohled do budoucnosti s pokročilou a prediktivní analytikou

Představte si, že se vaše výroba zastavila. Před očima se vám objeví počítadlo, na kterém nabíhá ušlý zisk. Ideální stav samozřejmě vypadá jinak. V ně...

Deloitte

Automatizace procesu zpracování došlých faktur s využitím umělé inteligence a RPA

Ve zpracování faktur se za poslední dekády nic zásadního neudálo. Až v posledních dvou letech se začaly vynořovat systémy poslední generace, které vyu...

S jakými riziky si bude muset poradit umělá inteligence nasazená v autonomních autech

AI řešení využívaná v samořiditelných vozidlech musí vyřešit tři základní problémy – množství vyhodnocovaných dat a zvláštních událostí, binární systé...

Accenture

Kam směřuje využití umělé inteligence?

Debata dvou velkých osobností současného progresivního byznysu Elona Muska a Jacka Ma na konferenci v Šanghaji ukázala, jak rozdílné mohou být přístup...

Profinit

Bohatství, které zůstává ladem

Zkusili jste se někdy ponořit do hlubin datového skladu vaší společnosti? Možná jste tam krom nějakého toho kostlivce našli zlatou žílu. A pokud ne, j...

EY

Využití umělé inteligence plánuje více než 60 % firem v ČR

Aktuální studie Hospodářské komory České republiky a poradenské společnosti EY ukazuje, že umělá inteligence již není mezi českými podniky vnímána jak...

Accenture

Retail je napřed ve využívání umělé inteligence

Podle studie Accenture Technology Vision již 86 % velkých světových retailových firem experimentuje s aplikacemi umělé inteligence či rozšířené realit...

Keboola

Digitální transformace nemusí znamenat zahození původních systémů

Byznysovou mantrou dnešní doby se stává „Inovuj, nebo zemřeš“. Konkurence nespí, ať už přichází ve formě globálního hráče typu Amazon nebo lokální sta...

Umělá inteligence jako třetí generace vývoje softwaru

V začátcích softwarového inženýrství byli programátor i uživatel jednou a tou samou osobou, protože jednotlivé programy vlastně psali technologičtí na...

Data Mind

Predikce poptávky aneb Sezonalita, trend a zisk pod kontrolou

Pokud máte predikovat poptávku po tom, co se bude prodávat, máte v zásadě dvě cesty. První, historicky starší, je založena na expertním odhadu, což je...

Do hlubin kvality informací

Základní principy k budování systému kvality informací

Inspirací pro sepsání článku byl průzkum realizovaný Danem Myersem [1], zabývající se důležitostí a využíváním metrik datové kvality mezi firmami, kte...

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 1-2 IT Systems 12 IT Systems 11 IT Systems 10
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1