CRM systémy

Jak inteligentní je umělá inteligence v kontaktních centrech?
Tak jako se dříve mluvilo v souvislosti s kontaktními centry o sociálních sítích a napojeních na různé messengery a chaty, tak se i dnes ve spojitosti...

Covid jako katalyzátor digitalizace a fenomén homeworkingu
InzerceV aktuálním vydání IT Systems jsme se zaměřili na odvětví, která v současné době prochází velmi turbulentním vývojem. Vím, že se to dnes dá říct prakt...

I na českých e-shopech se zákazníky stále častěji komunikuje umělá inteligence
Letošní pandemie koronaviru ovlivnila a urychlila změny v mnoha sférách. Jednou z nich je i nákupní chování, kde nebývalý zájem zaznamenali především ...

Skutečně dobré CRM musí být součástí světa, který důvěrně znáte,
říká Jan Lalinský, ředitel společnosti eWay System
Společnost eWay System nedávno uvedla novou verzi svého CRM řešení eWay-CRM. Požádali jsme při této příležitosti o rozhovor přímo majitele a ředitele ...

Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení
Současná složitá situace nadělala starosti mnoha provozovatelům kontaktních center a přispěla k uvědomění, že jejich dosavadní řešení pro řízení provo...

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností
Trendem současnosti je automatizace a modernizace zákaznické podpory. „V průměru dnes v jednom tuzemském call centru funguje přibližně 10 „robotů“, př...

Nejčastější chyby, jakých se firmy dopouští ve vztahu k zákazníkům a jak se jim vyvarovat s pomocí moderního CRM systému
Spousta firem nevěnuje organizaci vztahů se zákazníky pozornost. Dopouští se pak chyb, které obvykle vyústí v ušlý zisk. Díky CRM systémům však lze vz...

Automatizace kontaktních center je pro kvalitní zákaznickou podporu nezbytná
Dva kritické aspekty kontaktních center jsou bezpochyby jednak zkušení agenti a dále také moderní technologie, na kterých jsou agenti pracovně závislí...

Čeká nás ještě dlouhá cesta
Na jaké úrovni je skutečně elektronizace veřejné správy a zdravotnictví ČR?
V posledních několika letech můžeme sledovat, jak se jednotlivá odvětví drasticky mění ve víru technologického pokroku. S nástupem modernizace se před...

Business analýza aneb Jak vytěžit z úspěšné implementace CRM maximum?
Software pro řízení vztahu se zákazníky neboli CRM je v digitální době prakticky nezbytný nástroj pro růst firmy, což potvrzuje i fakt, že jde o jeden...

Dobrý e-shop se neobejde bez znalosti zákazníkova chování
Zprovoznit obyčejný e-shop s pár desítkami produktů je jednoduché. Koupíte připravené krabicové řešení a za pár hodin můžete začít prodávat. Udělat do...

Jak využívat data pro budování pozitivní zákaznické zkušenosti
Data v dnešním světě bourají bariéry mezi bankami a jejich klienty. Už neplatí, že by na jedné straně byla banka a na druhé klient. V moderním finančn...

Integrace nástrojů a cílení na základě dat patří mezi hlavní aktuální trendy v oblasti CRM řešení
Hlavní trendy pro CRM řešení vidím v oblasti integrace jednotlivých nástrojů. K těm hlavním, které slouží k řízení prodejů, se přidají i nástroje pro ...

Kontaktní centrum nepřesouvejte do Indie, ale do cloudu
Moderní zákaznické centrum běží v cloudu a rozpozná náladu volajícího
Digitální technologie pro interakci se zákazníky zaznamenaly v posledních letech nebývalý pokrok. Textová a hlasová konverzační rozhraní, chatboti a r...