CRM systémy

Uživatelské testování
Jak najít skrytou příležitost a ušetřit čas i peníze?
Pokud chcete dosáhnout vysoké spokojenosti uživatelů, je velmi důležité pochopit, jak lidé váš produkt používají. Velkou část odpovědí můžete získat pouze tak, že budete s uživateli mluvit a sledovat, jak s vaším produktem pracují. Tomu se říká uživa...

Čtvrtá průmyslová evoluce
InzerceBrzy tomu bude už deset let, kdy se objevil pojem Průmysl 4.0, který evokoval, že digitální technologie přináší do průmyslu něco převratného, revolučního. Někdo proto může být zklamaný, že ve skutečnosti se žádná průmyslová revoluce nekoná. Ano, různ...

CRM a finanční služby
Technologie šetří čas a usnadňují kontakt se zákazníky
Banky, finanční poradci, makléři nebo správci majetku a fondů. Ve finančním sektoru lze narazit na řadu specialistů, kteří nabízí široké portfolio služeb – hypotéky, spoření, pojištění nebo investiční produkty. Společné mají i to, že komunikují ...

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku
V dnešní době se stala kvalita zákaznického servisu jednou z hlavních konkurenčních výhod, zejména v oblasti e-shopů a velkých nákupních online galerií. Zajímavé ovšem je, že telefonický kontakt s kontaktním centrem daného obchodu zůstává překvapivě...

Automatizace přináší efektivitu v každém odvětví – od vývoje až po kontaktní centra pro zákazníky
Automatizace je v dnešní rychle rozvíjející se době jedním z fundamentálních vylepšení pro jakoukoliv firmu. Mohou do ní investovat společnosti v téměř jakémkoliv odvětví a očekávat výrazná zlepšení svého provozu. Nyní se trend automatizace díky tech...

Pokud e-shopy nezohledňují zákaznické chování, připravují se o desítky procent zisků
V Česku aktuálně působí přes 50 tisíc internetových obchodů. Podle dat Asociace pro elektronickou komunikaci (APEK) a nákupního rádce Heureka vzrostly vloni jejich obraty meziročně o 14 procent na 223 miliardy korun. Jen v průběhu posledního listopad...

Je voicebot zatím jen módní výstřelek, nebo již nedílná součást moderního kontaktního centra?
S umělou inteligencí se setkáváme doslova na každém kroku a pomalu se stává nedílnou součástí našeho života, často si její použití ani neuvědomujeme. Procesory moderních smartphonů již totiž obsahují enginy pro rychlé zpracování požadavků z oblasti u...

Umělá inteligence přináší e-shopům hluboké pochopení zákazníků i předpověď jejich nákupního rozhodování
Snaha o to, pochopit, jak přemýšlí nakupující, je neodmyslitelnou součástí každého úspěšného byznysu. S touto znalostí jim lze snáze nabídnout přesně to, co žádají. V případě firem s malým množstvím produktů či s velmi blízkým osobním kontaktem se zá...

Retail v digitální době
Technologie, které mění svět nakupování
Oblast e-commerce je sice na vzestupu téměř nepřetržitě od svého vzniku, ale bezprecedentní události v roce 2020 způsobily její prudký nárůst, protože spotřebitelé se vyhýbali rizikům osobního nakupování. Vzhledem k tomu, že lidé i v roce 2021 stále ...

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?
Odpověď na otázku, co všechno tvoří zákaznickou zkušenost, je jasná ‒ každý kontakt zákazníka s firmou. Od momentu, kdy zákazník o firmě poprvé uslyší, přes úspěšné uzavření prodeje (či jiné konverze) až po poskytování nepřetržitých služeb, dodávek a...

Chatboti budou hrát zásadní roli v budoucnosti zákaznického servisu
Zákaznický servis je základním prvkem úspěšného podnikání, zejména v bankovnictví, pojišťovnictví, zdravotnictví a maloobchodě. Software a aplikace s umělou inteligencí, jako jsou vícejazyční chatboti a hlasoví asistenti, dnes modernizují služby klie...

Robot je nejlepším pomocníkem člověka i v komunikaci
Automatizace procesů pomocí sofistikovaných inteligentních robotů, tedy tzv. Robotic Process Automation (RPA), je trendem posledních několika let. A podle mého názoru bude i nadále oblastí s velmi dynamickým růstem a technologickým rozvojem. Prostor ...

CRM pomáhá obchodníkům lépe komunikovat i sdílet klíčové dokumenty a zlepšuje tak zákaznickou zkušenost (CX)
Kvalitní CRM je pro moderního obchodníka prakticky nezbytným nástrojem, který mu pomáhá udržovat přehled o kontaktech a prodejích. V centru pozornosti však musí být vždy koncový zákazník a přínos pro byznys, na což musí pamatovat i vývojáři softwaru....

V budoucnosti bez námahy
Výraz, který asi nejlépe vystihuje budoucnost, je „bez námahy“. Pokrok v technologiích v kombinaci s naší stále větší schopností tyto technologie ovládat, nás směruje k budoucnosti „bez námahy“. Vytvoření stavu „bez námahy“ však rozhodně není bez nám...