fb

CRM systémy

Retail v digitální době

Technologie, které mění svět nakupování

Oblast e-commerce je sice na vzestupu téměř nepřetržitě od svého vzniku, ale bezprecedentní události v roce 2020 způsobily její prudký nárůst, protože spotřebitelé se vyhýbali rizikům osobního nakupování. Vzhledem k tomu, že lidé i v roce 2021 stále ...

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?

Odpověď na otázku, co všechno tvoří zákaznickou zkušenost, je jasná ‒ každý kontakt zákazníka s firmou. Od momentu, kdy zákazník o firmě poprvé uslyší, přes úspěšné uzavření prodeje (či jiné konverze) až po poskytování nepřetržitých služeb, dodávek a...

Chatboti budou hrát zásadní roli v budoucnosti zákaznického servisu

Zákaznický servis je základním prvkem úspěšného podnikání, zejména v bankovnictví, pojišťovnictví, zdravotnictví a maloobchodě. Software a aplikace s umělou inteligencí, jako jsou vícejazyční chatboti a hlasoví asistenti, dnes modernizují služby klie...

Robot je nejlepším pomocníkem člověka i v komunikaci

Automatizace procesů pomocí sofistikovaných inteligentních robotů, tedy tzv. Robotic Process Automation (RPA), je trendem posledních několika let. A podle mého názoru bude i nadále oblastí s velmi dynamickým růstem a technologickým rozvojem. Prostor ...

CRM pomáhá obchodníkům lépe komunikovat i sdílet klíčové dokumenty a zlepšuje tak zákaznickou zkušenost (CX)

Kvalitní CRM je pro moderního obchodníka prakticky nezbytným nástrojem, který mu pomáhá udržovat přehled o kontaktech a prodejích. V centru pozornosti však musí být vždy koncový zákazník a přínos pro byznys, na což musí pamatovat i vývojáři softwaru....

V budoucnosti bez námahy

Výraz, který asi nejlépe vystihuje budoucnost, je „bez námahy“. Pokrok v technologiích v kombinaci s naší stále větší schopností tyto technologie ovládat, nás směruje k budoucnosti „bez námahy“. Vytvoření stavu „bez námahy“ však rozhodně není bez nám...

CRM

CRM jako nástroj pro generování leadů

Přehlížená funkce CRM zvyšující zisky společnosti

Jedním ze současných trendů na trhu s CRM systémy jsou řešení zaměřená na získávání nových zákazníků. Uživatelům, kteří CRM používají dlouhé roky jako evidenční nástroj, ale může být šance na rozšíření využitelnosti systému bohužel utajena. Díky možn...

Budou si s námi na zákaznických linkách povídat už jen chatboti?

Možná jste se s chatovacími boty již setkali, většinou sice v textové formě, existují ale i hlasové podoby. Ty zpravidla v dost základní podobě pomáhají na zákaznických linkách odbavit nejčastěji se vyskytující (a také nejsnáze odbavitelné) záležitos...

3 způsoby, jak umělá inteligence změní pracovní místa v kontaktních centrech

Umělá inteligence (AI) zásadním způsobem rozvinula technologie call center a způsob, jakým jejich zaměstnanci pracují. Konverzační AI může zaznamenávat a přepisovat hlasové interakce v reálném čase, což agentům pomáhá dodržovat postupy a omezovat obj...

V digitalizovaném světě je klíčem k úspěchu koexistence lidí a inteligentní automatizace

Není žádným překvapením, že koronavirová pandemie vyvolala trvalou změnu v tom, jak firmy napříč odvětvími vnímají možnosti umělé inteligence a automatizace. Ještě v nedávné minulosti chápali mnozí manažeři tyto technologie jen jako nice-to-have, a p...

5 způsobů, jak mohou malé podniky uspět díky přesunu komunikace do cloudu

Otázka, zda přejít z místní pobočkové ústředny (Private Branch Exchange, PBX) na cloudové komunikační řešení, může být pro malé podniky komplikovaná. Výhody cloudu jsou jasné, ale přínos už nemusí být tak zřejmý pro organizace jako škola, právní kanc...

Proč (ne)myslet na integraci firemních systémů už při výběru CRM

Hledá-li firma nový CRM systém, poptávají manažeři s rozhodovací pravomocí často od samého začátku možnost integrace CRM s dalšími firemními systémy. Jejich nastavení ale mnohdy bývá komplikované a nákladné. Obzvlášť menším firmám se proto většinou v...

Jak řídit komunikaci se zákazníkem, když s ním komunikujeme mnoha různými kanály a z mnoha backoffice týmů?

Jedním z častých problémů dnešní moderní a rychlé doby je řízení komunikace se zákazníkem. V utility a telco segmentech stále zaznamenáváme velké investice do IT řešení. Nemusíme se bát, že by snad postrádaly nástroje pro komunikaci se zákazníky. Nic...

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 11 IT Systems 10 IT Systems 9 IT Systems 7-8
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1