CRM systémy
Budoucnost má e-shop, který vás obslouží jako zkušený prodavač
Proč se zabývat vyhledáváním na e-shopech? Když uživatel nenajde to, co hledá, nakoupí jinde. Je jedno, jestli e-shop zboží prodává jen pod jiným názvem, nebo zařazené do jiné kategorie. Zákazník nenašel a e-shop promarnil příležitost. Uživatel zkrát...
Digitalizace přináší výhody, ale i nové výzvy
InzerceAktuální vydání IT Systems je oborově i tematicky velmi pestré. Věnujeme se jak IT řešením ve výrobních podnicích, tak i digitální transformaci finančních služeb, státní správy a zdravotnictví. Ve všech uvedených sektorech se totiž stále více prosazu...
Budoucnost hlasových asistentů?
Synergie, personalizace a analytika v přímém přenosu
Zhruba před dvěma roky vtrhly na trh LLM – velké jazykové modely, jako například OpenAI. A většina firem tak zkusila touto technologií nahradit tradiční konverzační stromy svých virtuálních asistentů. Proč je lepší usilovat spíše o synergii...
Segmentace zákazníků a churn analýza
O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo už ví, co všechno se ve skutečnosti skrývá za...
Jak vyléčit nemocné voiceboty a asistenty?
Nepovedených realizací digitálních asistentů, chatbotů i voicebotů rychle přibývá, nefungují podle představ a trpí řadou nemocí. Které jsou ty nejčastější a jak je léčit?...
AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti
Poskytování vynikající zákaznické zkušenosti je dnes klíčovým faktorem pro úspěch jakékoli organizace. S rostoucí konkurencí a rostoucími očekáváními zákazníků je důležité, aby firmy byly schopny poskytnout rychlé, personalizované a efektivní...
Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu 21. století
Samostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přinášející uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a požadavků. Tyto samoobslužné platformy nabízejí uživatelům širokou škálu služeb a možností...
Využití zákaznických dat představuje velký potenciál i pro malé a střední firmy
Spokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loajalitu nakupujících nehledí. Zákaznických dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení retence a personali...
Akvizice je drahá, zaměřte se na retenci
Mnoho e-commerce expertů a obchodníků, od malých až po ty větší, se neustále potýkají s výzvou nejen přilákat nové zákazníky, ale zejména je udržet. Stále více studií ukazuje, že retence stávajících zákazníků je až pětkrát méně nákladná než akvizice...
Evoluce kontaktních center je nevyhnutelná
Zákaznická centra hrají v dnešním obchodním prostředí klíčovou roli, protože slouží jako primární kontakt při prodeji, podpoře i servisu. Pro firmy, které chtějí prosperovat v digitálním věku, je tak zásadní implementovat aktuální trendy v kontaktníc...
Voiceboti 2.0
Jací jsou hlasoví asistenti v éře velkých jazykových modelů?
Uvedení čtvrté verze velkého jazykového modelu GPT spustilo vlnu změn. A také debat o tom, zda velké jazykové modely a dostupnost generativní AI nahradí některé zavedené profese, postupy a řešení. Změnám se nevyhnuli ani hlasoví asiste...
CDP pomáhá zvýšit zisky a řídit zákaznickou loajalitu
1. část: Firmy sbírají zákaznická data, ale často nevědí, jak s nimi dále pracovat
S rostoucím množstvím marketingových, komunikačních i analytických nástrojů, stejně jako objemem sledovaných zákaznických dat, je velmi obtížné udělat si o nakupujících snadno a rychle ucelený obrázek. Ačkoliv firmy využívají například nástroje na CR...
Právní aspekty marketingového působení firem na sociálních sítích
V dnešní době na sociálních sítích (např. na Facebooku, Instagramu nebo TikToku) dochází nejen k propagaci prostřednictvím klasické reklamy, ale také k masivní spolupráci firem a influencerů, jejichž úkolem je propagace firemních produktů a služeb. ...
Váš zákazník už dávno není jen e-mailová adresa
CRMka jsou tu s námi už přes 30 let. Za tu dobu ušla velký kus cesty, a stejně tak způsob, jakým tyto systémy můžeme využívat. Mění se totiž nejen technologie, ale i zákazník. Pokud s ním firmy chtějí udržet krok, musí svého zákazníka dokonale poznat...