fb

CRM systémy

Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky

Pandemie koronaviru se stala akce­lerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online pro­středí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společ...

IT Systems 11/2022

Lepší je být bohatý a zdravý...

Inzerce

Aktuální vydání IT Systems vás zavede do světa peněz, které necinkají, ale přesouvají se mezi účty díky novým metodám placení. Je to další proces, který lze díky chytrým digitálním technologiím zefektivnit. Modernizace platebních metod a souvisejícíc...

User experience

Uživatelské testování

Jak najít skrytou příležitost a ušetřit čas i peníze?

Pokud chcete dosáhnout vysoké spokojenosti uživatelů, je velmi důležité pochopit, jak lidé váš produkt používají. Velkou část odpovědí můžete získat pouze tak, že budete s uživateli mluvit a sledovat, jak s vaším produktem pracují. Tomu se říká uživa...

CRM a finanční služby

Technologie šetří čas a usnadňují kontakt se zákazníky

Banky, finanční poradci, makléři nebo správci majetku a fondů. Ve finančním sektoru lze narazit na řadu specialistů, kteří nabízí široké portfolio služeb – hypo­té­ky, spoření, pojištění nebo inve­s­tič­ní produkty. Společné mají i to, že komunikují ...

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku

V dnešní době se stala kvalita zákaznického servisu jednou z hlav­ních konkurenčních výhod, zejména v oblasti e-shopů a velkých nákupních online galerií. Zajímavé ovšem je, že telefonický kontakt s kontaktním centrem daného obchodu zůstává překvapivě...

Automatizace přináší efektivitu v každém odvětví – od vývoje až po kontaktní centra pro zákazníky

Automatizace je v dnešní rychle rozvíjející se době jedním z fundamentálních vylepšení pro jakoukoliv firmu. Mohou do ní investovat společnosti v téměř jakémkoliv odvětví a očekávat výrazná zlepšení svého provozu. Nyní se trend automatizace díky tech...

Pokud e-shopy nezohledňují zákaznické chování, připravují se o desítky procent zisků

V Česku aktuálně působí přes 50 tisíc internetových obchodů. Podle dat Asociace pro elektronickou komunikaci (APEK) a nákupního rádce Heureka vzrostly vloni jejich obraty meziročně o 14 procent na 223 miliardy korun. Jen v průběhu posledního listopad...

Je voicebot zatím jen módní výstřelek, nebo již nedílná součást moderního kontaktního centra?

S umělou inteligencí se setkáváme doslova na každém kroku a pomalu se stává nedílnou součástí našeho života, často si její použití ani neuvědomujeme. Procesory moderních smartphonů již totiž obsahují enginy pro rychlé zpracování požadavků z oblasti u...

Umělá inteligence přináší e-shopům hluboké pochopení zákazníků i předpověď jejich nákupního rozhodování

Snaha o to, pochopit, jak přemýšlí nakupující, je neodmyslitelnou součástí každého úspěšného byznysu. S touto znalostí jim lze snáze nabídnout přesně to, co žádají. V případě firem s malým množstvím produktů či s velmi blízkým osobním kontaktem se zá...

Retail v digitální době

Technologie, které mění svět nakupování

Oblast e-commerce je sice na vzestupu téměř nepřetržitě od svého vzniku, ale bezprecedentní události v roce 2020 způsobily její prudký nárůst, protože spotřebitelé se vyhýbali rizikům osobního nakupování. Vzhledem k tomu, že lidé i v roce 2021 stále ...

Jak se vydat vstříc lepší zákaznické zkušenosti?

Odpověď na otázku, co všechno tvoří zákaznickou zkušenost, je jasná ‒ každý kontakt zákazníka s firmou. Od momentu, kdy zákazník o firmě poprvé uslyší, přes úspěšné uzavření prodeje (či jiné konverze) až po poskytování nepřetržitých služeb, dodávek a...

Chatboti budou hrát zásadní roli v budoucnosti zákaznického servisu

Zákaznický servis je základním prvkem úspěšného podnikání, zejména v bankovnictví, pojišťovnictví, zdravotnictví a maloobchodě. Software a aplikace s umělou inteligencí, jako jsou vícejazyční chatboti a hlasoví asistenti, dnes modernizují služby klie...

Robot je nejlepším pomocníkem člověka i v komunikaci

Automatizace procesů pomocí sofistikovaných inteligentních robotů, tedy tzv. Robotic Process Automation (RPA), je trendem posledních několika let. A podle mého názoru bude i nadále oblastí s velmi dynamickým růstem a technologickým rozvojem. Prostor ...

CRM pomáhá obchodníkům lépe komunikovat i sdílet klíčové dokumenty a zlepšuje tak zákaznickou zkušenost (CX)

Kvalitní CRM je pro moderního obchodníka prakticky nezbytným nástrojem, který mu pomáhá udržovat přehled o kontaktech a prodejích. V centru pozornosti však musí být vždy koncový zákazník a přínos pro byznys, na což musí pamatovat i vývojáři softwaru....

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 10 IT Systems 9 IT Systems 7-8 IT Systems 6
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1