CRM systémy

Zaměstnanci call center zatím kvůli umělé inteligenci o práci nepřijdou
Umělá inteligence (AI) se sice v call centrech prosazuje stále výrazněji, podle expertů však v současnosti živé operátory plnohodnotně zastoupit nedokáže. AI může být skvělým nástrojem pro řešení rutinních klientských požadavků či v rámci analytické ...

Data-Informace-Inovace
InzerceAktuální vydání IT Systems se prakticky skládá ze dvou časopisů, protože jeho součástí je druhé letošní číslo magazínu CAD. Jde o titul specializovaný na problematiku IT řešení pro celý životní cyklus produktů od návrhu a konstrukce, přes digitalizac...

Konverzační voiceboti firmy lákají, ale s jejich nasazením většinou vyčkávají
Výzkum společnosti Coworkers.ai mezi českými a slovenskými firmami potvrdil, že konverzační voiceboti firmy lákají. Více než polovina oslovených firem uvedla, že považuje konverzační voiceboty za vhodné řešení komunikace se svými zákazník...

CRM na low-code platformě
Nová generace řešení pro efektivní řízení vztahů se zákazníky
Mezi firmami dnes přirozeně roste poptávka po zakázkových aplikacích, ale svět IT se v současnosti potýká s nedostatkem IT odborníků nejen v tuzemsku, ale i celosvětově. Naštěstí lze nyní nedostatek lidských kapacit snadno nahradit stále rostoucím t...

Tři způsoby, jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu
Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně probl...

Zákaznickou zkušenost přebírají do rukou technologie
Vynechání lidského faktoru nemusí mít dopad na kvalitu odbavení zákaznického požadavku
Digitalizace nabírá na obrátkách napříč celým spektrem profesí. Vidíme to každý den na poptávce po CRM řešení, která za posledních 20 let nikdy nebyla vyšší. CRM systém v kombinaci s automatizací dokáže přinést skvělou zákaznickou zkušeno...

Digitální identita: jak z ní vytěžit co nejvíce
Nová éra zákaznické zkušenosti je na dosah ruky
Jednoduchost, přehled, win-win mezi zákazníkem a obchodníkem. Digitální identita se zdá jako základní kámen moderní zákaznické zkušenosti. Po zadání spojení „digitální identita“ do vyhledávače ale získáte celou řadu různorodých odpovědí. Co znamená, ...

Přichází éra inteligentního CRM
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) vždy primárně sloužily k aktivní tvorbě a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Proto alfou a omegou pro CRM byla vždy data. Většina z nich byla z interních systému nebo zadaná ru...

Nejčastější chyby při zavádění CRM
Moderní systémy určené k řízení vztahů se zákazníky (CRM) dnes nabízí širokou škálu funkcí. Zatímco některé společnosti ho používají k sledování svých potenciálních zákazníků, jiné pro automatizaci marketingu a služeb a ty nejlepší pro kompletní a ef...

Automatizace CRM je nekonečný proces
Technologie ušetří obchodníkům až hodinu práce denně
Automatizace je věčný trend, který prochází napříč technologickým sektorem. Výjimkou není ani vývoj CRM platforem, kde se nejvíce řeší, jak pomoci obchodníkům odbourat maximální množství repetitivních úkolů. Cílem je, aby se lidé z obchodu ...

Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky
Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společ...

Uživatelské testování
Jak najít skrytou příležitost a ušetřit čas i peníze?
Pokud chcete dosáhnout vysoké spokojenosti uživatelů, je velmi důležité pochopit, jak lidé váš produkt používají. Velkou část odpovědí můžete získat pouze tak, že budete s uživateli mluvit a sledovat, jak s vaším produktem pracují. Tomu se říká uživa...

CRM a finanční služby
Technologie šetří čas a usnadňují kontakt se zákazníky
Banky, finanční poradci, makléři nebo správci majetku a fondů. Ve finančním sektoru lze narazit na řadu specialistů, kteří nabízí široké portfolio služeb – hypotéky, spoření, pojištění nebo investiční produkty. Společné mají i to, že komunikují ...

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku
V dnešní době se stala kvalita zákaznického servisu jednou z hlavních konkurenčních výhod, zejména v oblasti e-shopů a velkých nákupních online galerií. Zajímavé ovšem je, že telefonický kontakt s kontaktním centrem daného obchodu zůstává překvapivě...