fb

CRM systémy

Digitální identita: jak z ní vytěžit co nejvíce

Nová éra zákaznické zkušenosti je na dosah ruky

Jednoduchost, přehled, win-win mezi zákazníkem a obchodníkem. Digitální identita se zdá jako základní kámen moderní zákaznické zkušenosti. Po zadání spojení „digitální identita“ do vyhledávače ale získáte celou řadu různorodých odpovědí. Co znamená, ...

Přichází éra inteligentního CRM

Systémy pro řízení vztahů se zá­kaz­ní­ky (CRM) vždy primárně slouži­ly k aktivní tvorbě a udržování dlou­ho­do­bě prospěšných vztahů se zá­kaz­ní­ky. Proto alfou a omegou pro CRM byla vždy data. Většina z nich byla z interních systému nebo zadaná ru...

Nejčastější chyby při zavádění CRM

Moderní systémy určené k řízení vztahů se zákazníky (CRM) dnes nabízí širokou škálu funkcí. Zatímco některé společnosti ho používají k sledování svých potenciálních zákazníků, jiné pro automatizaci marketingu a služeb a ty nejlepší pro kompletní a ef...

Automatizace CRM je nekonečný proces

Technologie ušetří obchodníkům až hodinu práce denně

Automatizace je věčný trend, který prochází napříč techno­lo­gic­kým sektorem. Výjimkou není ani vývoj CRM plat­fo­rem, kde se nejvíce řeší, jak pomoci obchod­ní­kům odbourat maximál­ní množství repeti­tiv­ních úkolů. Cílem je, aby se lidé z obchodu ...

Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky

Pandemie koronaviru se stala akce­lerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online pro­středí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společ...

User experience

Uživatelské testování

Jak najít skrytou příležitost a ušetřit čas i peníze?

Pokud chcete dosáhnout vysoké spokojenosti uživatelů, je velmi důležité pochopit, jak lidé váš produkt používají. Velkou část odpovědí můžete získat pouze tak, že budete s uživateli mluvit a sledovat, jak s vaším produktem pracují. Tomu se říká uživa...

CRM a finanční služby

Technologie šetří čas a usnadňují kontakt se zákazníky

Banky, finanční poradci, makléři nebo správci majetku a fondů. Ve finančním sektoru lze narazit na řadu specialistů, kteří nabízí široké portfolio služeb – hypo­té­ky, spoření, pojištění nebo inve­s­tič­ní produkty. Společné mají i to, že komunikují ...

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku

V dnešní době se stala kvalita zákaznického servisu jednou z hlav­ních konkurenčních výhod, zejména v oblasti e-shopů a velkých nákupních online galerií. Zajímavé ovšem je, že telefonický kontakt s kontaktním centrem daného obchodu zůstává překvapivě...

Automatizace přináší efektivitu v každém odvětví – od vývoje až po kontaktní centra pro zákazníky

Automatizace je v dnešní rychle rozvíjející se době jedním z fundamentálních vylepšení pro jakoukoliv firmu. Mohou do ní investovat společnosti v téměř jakémkoliv odvětví a očekávat výrazná zlepšení svého provozu. Nyní se trend automatizace díky tech...

Pokud e-shopy nezohledňují zákaznické chování, připravují se o desítky procent zisků

V Česku aktuálně působí přes 50 tisíc internetových obchodů. Podle dat Asociace pro elektronickou komunikaci (APEK) a nákupního rádce Heureka vzrostly vloni jejich obraty meziročně o 14 procent na 223 miliardy korun. Jen v průběhu posledního listopad...

Je voicebot zatím jen módní výstřelek, nebo již nedílná součást moderního kontaktního centra?

S umělou inteligencí se setkáváme doslova na každém kroku a pomalu se stává nedílnou součástí našeho života, často si její použití ani neuvědomujeme. Procesory moderních smartphonů již totiž obsahují enginy pro rychlé zpracování požadavků z oblasti u...

Umělá inteligence přináší e-shopům hluboké pochopení zákazníků i předpověď jejich nákupního rozhodování

Snaha o to, pochopit, jak přemýšlí nakupující, je neodmyslitelnou součástí každého úspěšného byznysu. S touto znalostí jim lze snáze nabídnout přesně to, co žádají. V případě firem s malým množstvím produktů či s velmi blízkým osobním kontaktem se zá...

Retail v digitální době

Technologie, které mění svět nakupování

Oblast e-commerce je sice na vzestupu téměř nepřetržitě od svého vzniku, ale bezprecedentní události v roce 2020 způsobily její prudký nárůst, protože spotřebitelé se vyhýbali rizikům osobního nakupování. Vzhledem k tomu, že lidé i v roce 2021 stále ...

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 12 IT Systems 11 IT Systems 10 IT Systems 9
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1