CRM systémy

Digitální identita: jak z ní vytěžit co nejvíce
Nová éra zákaznické zkušenosti je na dosah ruky
Jednoduchost, přehled, win-win mezi zákazníkem a obchodníkem. Digitální identita se zdá jako základní kámen moderní zákaznické zkušenosti. Po zadání spojení „digitální identita“ do vyhledávače ale získáte celou řadu různorodých odpovědí. Co znamená, ...

Přichází éra inteligentního CRM
Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) vždy primárně sloužily k aktivní tvorbě a udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Proto alfou a omegou pro CRM byla vždy data. Většina z nich byla z interních systému nebo zadaná ru...

Nejčastější chyby při zavádění CRM
Moderní systémy určené k řízení vztahů se zákazníky (CRM) dnes nabízí širokou škálu funkcí. Zatímco některé společnosti ho používají k sledování svých potenciálních zákazníků, jiné pro automatizaci marketingu a služeb a ty nejlepší pro kompletní a ef...

Automatizace CRM je nekonečný proces
Technologie ušetří obchodníkům až hodinu práce denně
Automatizace je věčný trend, který prochází napříč technologickým sektorem. Výjimkou není ani vývoj CRM platforem, kde se nejvíce řeší, jak pomoci obchodníkům odbourat maximální množství repetitivních úkolů. Cílem je, aby se lidé z obchodu ...

Omnichannel je základem úspěchu komunikace se zákazníky
Pandemie koronaviru se stala akcelerátorem změn v oblasti zákaznické komunikace. Přestože se na jistou dobu zcela přesunula do online prostředí, ukázalo se, že pro některé cílové skupiny je nutné nadále volit tradiční formy oslovení. Většina společ...

Uživatelské testování
Jak najít skrytou příležitost a ušetřit čas i peníze?
Pokud chcete dosáhnout vysoké spokojenosti uživatelů, je velmi důležité pochopit, jak lidé váš produkt používají. Velkou část odpovědí můžete získat pouze tak, že budete s uživateli mluvit a sledovat, jak s vaším produktem pracují. Tomu se říká uživa...

CRM a finanční služby
Technologie šetří čas a usnadňují kontakt se zákazníky
Banky, finanční poradci, makléři nebo správci majetku a fondů. Ve finančním sektoru lze narazit na řadu specialistů, kteří nabízí široké portfolio služeb – hypotéky, spoření, pojištění nebo investiční produkty. Společné mají i to, že komunikují ...

Jak nejlépe využít informace o zákaznících během okamžiku
V dnešní době se stala kvalita zákaznického servisu jednou z hlavních konkurenčních výhod, zejména v oblasti e-shopů a velkých nákupních online galerií. Zajímavé ovšem je, že telefonický kontakt s kontaktním centrem daného obchodu zůstává překvapivě...

Automatizace přináší efektivitu v každém odvětví – od vývoje až po kontaktní centra pro zákazníky
Automatizace je v dnešní rychle rozvíjející se době jedním z fundamentálních vylepšení pro jakoukoliv firmu. Mohou do ní investovat společnosti v téměř jakémkoliv odvětví a očekávat výrazná zlepšení svého provozu. Nyní se trend automatizace díky tech...

Pokud e-shopy nezohledňují zákaznické chování, připravují se o desítky procent zisků
V Česku aktuálně působí přes 50 tisíc internetových obchodů. Podle dat Asociace pro elektronickou komunikaci (APEK) a nákupního rádce Heureka vzrostly vloni jejich obraty meziročně o 14 procent na 223 miliardy korun. Jen v průběhu posledního listopad...

Je voicebot zatím jen módní výstřelek, nebo již nedílná součást moderního kontaktního centra?
S umělou inteligencí se setkáváme doslova na každém kroku a pomalu se stává nedílnou součástí našeho života, často si její použití ani neuvědomujeme. Procesory moderních smartphonů již totiž obsahují enginy pro rychlé zpracování požadavků z oblasti u...

Umělá inteligence přináší e-shopům hluboké pochopení zákazníků i předpověď jejich nákupního rozhodování
Snaha o to, pochopit, jak přemýšlí nakupující, je neodmyslitelnou součástí každého úspěšného byznysu. S touto znalostí jim lze snáze nabídnout přesně to, co žádají. V případě firem s malým množstvím produktů či s velmi blízkým osobním kontaktem se zá...

Retail v digitální době
Technologie, které mění svět nakupování
Oblast e-commerce je sice na vzestupu téměř nepřetržitě od svého vzniku, ale bezprecedentní události v roce 2020 způsobily její prudký nárůst, protože spotřebitelé se vyhýbali rizikům osobního nakupování. Vzhledem k tomu, že lidé i v roce 2021 stále ...