fb

CRM systémy

Exluzivní partner sekce

Budoucnost má e-shop, který vás obslouží jako zkušený prodavač

Proč se zabývat vyhledáváním na e-shopech? Když uživatel nenajde to, co hledá, nakoupí jinde. Je jedno, jestli e-shop zboží prodává jen pod jiným názvem, nebo zařazené do jiné kategorie. Zákazník nenašel a e-shop promarnil příležitost. Uživatel zkrát...

IT Systems 11/2024

Digitalizace přináší výhody, ale i nové výzvy

Inzerce

Aktuální vydání IT Systems je oborově i tematicky velmi pestré. Věnujeme se jak IT řešením ve výrobních podnicích, tak i digitální transformaci finančních služeb, státní správy a zdravotnictví. Ve všech uvedených sektorech se totiž stále více prosazu...

Budoucnost hlasových asistentů?

Synergie, personalizace a analytika v přímém přenosu

Zhruba před dvěma roky vtrhly na trh LLM – velké jazykové modely, jako například OpenAI. A většina firem tak zkusila touto tech­no­lo­gií na­hra­dit tradiční kon­ver­zač­ní stromy svých vir­tuál­ních asistentů. Proč je lepší usilovat spíše o synergii...

Segmentace zákazníků a churn analýza

O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo už ví, co všechno se ve skutečnosti skrývá za...

Jak vyléčit nemocné voiceboty a asistenty?

Nepovedených realizací digitálních asistentů, chatbotů i voicebotů rychle přibývá, nefungují podle představ a trpí řadou nemocí. Které jsou ty nejčastější a jak je léčit?...

AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti

Poskytování vynikající zákaznické zkušenosti je dnes klíčovým fak­to­rem pro úspěch jakékoli organizace. S rostoucí kon­ku­ren­cí a rostoucími očekáváními zákazníků je důležité, aby firmy byly schopny poskytnout rychlé, personali­zo­va­né a efektivní...

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu 21. století

Samostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí uži­va­te­lům širokou škálu služeb a možností...

Využití zákaznických dat představuje velký potenciál i pro malé a střední firmy

Spokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení retence a personali...

Akvizice je drahá, zaměřte se na retenci

Mnoho e-commerce expertů a ob­chodníků, od malých až po ty větší, se neustále potýkají s výzvou nejen přilákat nové zákazníky, ale zejména je udržet. Stále více studií ukazuje, že retence stávajících zákazníků je až pětkrát méně nákladná než akvizice...

Evoluce kontaktních center je nevyhnutelná

Zákaznická centra hrají v dnešním obchodním prostředí klíčovou roli, protože slouží jako primární kontakt při prodeji, podpoře i servisu. Pro firmy, které chtějí prosperovat v digitálním věku, je tak zásadní implementovat aktuální trendy v kontaktníc...

Voiceboti 2.0

Jací jsou hlasoví asistenti v éře velkých jazykových modelů?

Uvedení čtvrté verze velkého ja­zy­ko­vé­ho modelu GPT spustilo vlnu změn. A také debat o tom, zda vel­ké jazykové modely a do­stup­nost gene­ra­tiv­ní AI nahradí některé za­ve­de­né pro­fe­se, postupy a řešení. Změnám se nevyhnuli ani hlasoví asiste...

CDP pomáhá zvýšit zisky a řídit zákaznickou loajalitu

1. část: Firmy sbírají zákaznická data, ale často nevědí, jak s nimi dále pracovat

S rostoucím množstvím marketingových, komunikačních i analytických nástrojů, stejně jako objemem sledovaných zákaznických dat, je velmi obtížné udělat si o nakupujících snadno a rychle ucelený obrázek. Ačkoliv firmy využívají například nástroje na CR...

Právní aspekty marketingového působení firem na sociálních sítích

V dnešní době na sociálních sítích (např. na Facebooku, Instagramu nebo TikToku) dochází nejen k propagaci prostřednictvím klasic­ké reklamy, ale také k masivní spolupráci firem a influencerů, jejichž úkolem je propagace firemních produktů a služeb. ...

Váš zákazník už dávno není jen e-mailová adresa

CRMka jsou tu s námi už přes 30 let. Za tu dobu ušla velký kus cesty, a stejně tak způsob, jakým tyto systémy můžeme využívat. Mění se totiž nejen technologie, ale i zákazník. Pokud s ním firmy chtějí udržet krok, musí svého zákazníka dokonale poznat...

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 10 IT Systems 9 IT Systems 7-8 IT Systems 6
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1