Klientský informační systém v SECAR Bohemia
Společnost EMPIRE implementovala u společnosti SECAR Bohemia, provozovatele systému vyhledávání odcizených vozidel SHERLOG, Klientský informační systém pro řízení vztahu se zákazníky. Základem řešení je centralizovaný zákaznický systém s propojením na pobočky SECAR Bohemia a vazbou na zakázkovou kancelář i účetní systém společnosti. Řešení pomáhá společnosti SECAR Bohemia se získáváním přehledu o produktech a službách, které zákazníci využívají, a segmentací zákazníků podle jejich specifických potřeb. Zaměstnanci společnosti SECAR Bohemia využívají při komunikaci se zákazníky centrální úložiště údajů o klientech, ze kterého získají všechny informace potřebné pro individuální řešení požadavků či problémů zákazníků. Pro potřeby účetního oddělení společnosti jsou v systému implementovány rovněž moduly pro evidenci práce, výkaznictví a záznam historie.
Řešení pro řízení vztahů se zákazníky, dodané společnosti SECAR Bohemia, využívá databázi Sybase ASE 12.5 a integrační platformu IBM WebSphere Application Server 6.0. Řešení je připraveno na plnou customizaci podle požadavků zákazníka, integraci dalších modulů a napojení na účetní, ekonomické a další systémy. Řešení EMPIRE pro řízení vtahu se zákazníky jsou určena především pro společnosti, které se, namísto implementace robustního a nákladného CRM systému, soustředí na individuální přístup a poskytování produktů a služeb přesně na míru svým zákazníkům.









