fb

CRM systémy

Exluzivní partner sekce
DEALinTEAL
Prodejní pipeline

Pipeline obchodních příležitostí v malém podniku

Prodejní pipeline (sales pipeline) systematicky zachycuje obchodní příležitosti a jejich vývoj v průběhu vyjednávání. V rámci získávání nových zákazní...

eWay

Od správy kontaktů k řízení vztahů se zákazníky

Moderní CRM systémy už dávno nejsou jen digitalizovaným přehledem vizitek vašich obchodních kontaktů. Co všechno dokáže správně zvolený software?...

E-commerce

E-commerce nemusí být jen hra velkých hráčů

161 miliard korun – tolik podle odhadů portálu česká e-commerce.cz letos utratí zákazníci v českých e-shopech. Pokud k tomu přičteme i transakce v B2B...

SAP NOW 2019

SAP ukázal význam zákaznické zkušenosti a vyhlásil výherce cen SAP Quality Awards

Společnost SAP po roce opět přivezla do Prahy svůj interaktivní kamion a v Cubex Centru uspořádala konferenci pro zákazníky a partnery s názvem SAP NO...

SAS

Digitální revoluce a generace mileniálů zcela mění CRM

Tradiční pojetí CRM, kdy firma řídí komunikaci se zákazníky, přestává platit. Generace Y, neboli mileniálů, bourá zavedené systémy a vyžaduje zcela ji...

B2C e-commerce

Jak uchopit trendy a ustát výzvy ve stále se rozvíjejícím oboru e-commerce

Český B2C e-commerce trh roste kontinuálně již několik let o zhruba 15 – 20 % meziročně, přičemž loni se zastavil na 137 miliardách korun. Česko je e-...

Budoucnost nakupování

Budoucnost nakupování

Příklady, jak proniká umělá inteligence a strojové učení do běžného života

Nástup „post-digitální“ éry, ve které bude úspěch firem záviset na jejich schopnosti zvládnout řadu nových technologií, které umožňují nabízet zákazní...

CRM

Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM?

Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM? Nijak, protože neexistuje. Vždy se bude jednat o vysoce specifický nástroj, ušitý na míru dle potřeb spo...

Chatboti

Chatboti – další buzzword nebo technologická inovace desetiletí?

Chatboti už dávno nejsou jako Sněžný muž. Mluví o nich sice každý, ale dost lidí už je i vidělo. Mnoho firem dnes chatboty používá pro komunikaci dovn...

Automatizace kontaktních center

Proč by automatizace kontaktních center byla bez CRM jen výkřikem do tmy

Slovo „CRM“ se dnes používá jako módní výraz s hodně širokým smyslem, ale stále jde v první řadě o systém, který uchovává a spravuje informace o všech...

Minerva

Nabídkové řízení je základem úspěchu firmy

Tvorba nabídky pro zákazníka je jako balancování na ostří nože. Nabídnete za svůj výrobek vysokou cenu a zákazník zvolí konkurenci. Nabídnete příliš n...

Lepší zacílení na potřeby uživatele v roce 2019

umožní automatizace, umělá inteligence a internet věcí

Více než samotné produkty bude v budoucnu důležitý tzv. zákaznický prožitek (customer experience). Podle společnosti Gartner předpokládá až 81 % odbor...

Unicorn

Zaměřeno na zákazníka – digitální transformace CRM

Archimédes prý před více než dvěma tisíci let prohlásil „Dejte mi pevný bod ve vesmíru a já pohnu celou Zemí.“ Co by asi říkal dnes, v době obrovských...

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 6 IT Systems 5 IT Systems 4 IT Systems 3
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1