fb

CRM systémy

Exluzivní partner sekce

Právní aspekty marketingového působení firem na sociálních sítích

V dnešní době na sociálních sítích (např. na Facebooku, Instagramu nebo TikToku) dochází nejen k propagaci prostřednictvím klasic­ké reklamy, ale také k masivní spolupráci firem a influencerů, jejichž úkolem je propagace firemních produktů a služeb. ...

IT Systems 4/2024

Jak zkrotit chaos ve firemních dokumentech

Inzerce

Dominantní částí aktuálního vydání IT Systems je příloha věnovaná kybernetické bezpečnosti, ale najdete v něm také řadu jiných témat. Věnujeme se především trendům v digitalizaci výroby, ale i problematice ESG reportingu a využití virtuální a rozšíře...

Váš zákazník už dávno není jen e-mailová adresa

CRMka jsou tu s námi už přes 30 let. Za tu dobu ušla velký kus cesty, a stejně tak způsob, jakým tyto systémy můžeme využívat. Mění se totiž nejen technologie, ale i zákazník. Pokud s ním firmy chtějí udržet krok, musí svého zákazníka dokonale poznat...

Generativní AI nabízí nové možnosti, jak udržovat spojení se zákazníky, ale přistupujme k ní zodpovědně

Generativní umělá inteligence (AI) je jednou z nejzajímavějších technologií posledních desetiletí. V současnosti zaznamenává exponenciální růst zájmu a rychle se prosazuje v praxi. Může nám pomoci v mnoha oblastech. Dává totiž každému do rukou nové n...

„Dobrý den, s čím vám mohu pomoci?“

Umělá inteligence mění zákaznické linky

Těžko dnes najdete oblast, kterou umělá inteligence neotáčí naruby. Chytré nástroje založené na AI pomáhají ve finančních službách, zdravotnictví, země­dělství, vzdělávání a mnoha dal­ších segmentech. Výjimkou není ani e-commerce a zákaznický servis ...

Do what is right, not what is easy

Personalizovaný obsah díky generativní AI

Nová meta marketingu vyžaduje morální kompas

Přiznejme si, že oblast marketin­gu může být velmi komplikovaná, protože spotřebitelé se utápějí v záplavě různorodého obsahu. V tomto vysoce konkurenčním a rychlém digitálním světě se personalizace stává zbraní pro značky, které chtějí zaujmout a po...

Chatbot. A kam s ním?

O chatbotech toho bylo v posled­ních měsících díky uvolnění ChatGPT napsá­no hodně. Řada lidí tak má ales­poň základní před­sta­vu, co to takový chatbot je. Není ale chatbot jako chatbot a také praxe je jiná než jen zkušební kon­ver­za­ce s některým ...

Špatně navržení a nedostatečně připravení chatboti mohou stát firmy přízeň zákazníků

Neexistuje špatný voicebot a chat­bot. Existuje jen neadekvátní imple­men­ta­ce a nedostatečná péče o jejich vývoj a údržbu. V posledních letech se stále více společností obrací k auto­ma­ti­zo­va­ným sys­té­mům komu­ni­ka­ce, aby zlepšily své služby...

7 tipů jak vybrat vhodný CRM systém

Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) jsou klíčovými nástroji pro všechny moderní firmy i pod­ni­ka­te­le, které chtějí efektivně spravovat své vztahy se zákazníky. Výběr toho nejlepšího systému je velkým rozhodnutím, které může ovlivnit celou vaš...

IT hraje klíčovou roli ve zvýšení efektivity obchodníků a zlepšení vztahů se zákazníky

Potřebují obchodní týmy v roce 2023 IT podporu? Odpověď zní jednoznačně ano. Je ale potřeba vědět, co vaši obchodníci vlastně potřebují – a tím je nejčastěji úspora času a mobilita. IT podpora by se proto měla soustředit na digitalizaci obchodních pr...

Zaměstnanci call center zatím kvůli umělé inteligenci o práci nepřijdou

Umělá inteligence (AI) se sice v call centrech prosazuje stále výrazněji, podle expertů však v současnosti živé operátory plnohodnotně zastoupit nedokáže. AI může být skvělým nástrojem pro řešení rutinních klientských požadavků či v rámci analytické ...

Konverzační voiceboti firmy lákají, ale s jejich nasazením většinou vyčkávají

Výzkum společnosti Coworkers.ai mezi českými a sloven­ský­mi firmami potvrdil, že konver­zač­ní voiceboti firmy lákají. Více než polovina oslo­ve­ných firem uvedla, že považuje kon­ver­zač­ní voiceboty za vhodné řešení komu­ni­ka­ce se svými zákazník...

CRM na low-code platformě

Nová generace řešení pro efektivní řízení vztahů se zákazníky

Mezi firmami dnes přirozeně roste poptávka po zakázkových aplikacích, ale svět IT se v sou­časnosti potýká s nedostatkem IT odborníků nejen v tuzemsku, ale i celosvětově. Naštěstí lze nyní nedostatek lidských kapacit snadno nahradit stále rostoucím t...

Tři způsoby, jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu

Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně probl...

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 3 IT Systems 1-2 IT Systems 12 IT Systems 11
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1