fb

CRM systémy

Budoucnost nakupování

Budoucnost nakupování

Příklady, jak proniká umělá inteligence a strojové učení do běžného života

Nástup „post-digitální“ éry, ve které bude úspěch firem záviset na jejich schopnosti zvládnout řadu nových technologií, které umožňují nabízet zákazní...

CRM

Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM?

Jak by mělo vypadat univerzálně dokonalé CRM? Nijak, protože neexistuje. Vždy se bude jednat o vysoce specifický nástroj, ušitý na míru dle potřeb spo...

Chatboti

Chatboti – další buzzword nebo technologická inovace desetiletí?

Chatboti už dávno nejsou jako Sněžný muž. Mluví o nich sice každý, ale dost lidí už je i vidělo. Mnoho firem dnes chatboty používá pro komunikaci dovn...

Automatizace kontaktních center

Proč by automatizace kontaktních center byla bez CRM jen výkřikem do tmy

Slovo „CRM“ se dnes používá jako módní výraz s hodně širokým smyslem, ale stále jde v první řadě o systém, který uchovává a spravuje informace o všech...

Minerva

Nabídkové řízení je základem úspěchu firmy

Tvorba nabídky pro zákazníka je jako balancování na ostří nože. Nabídnete za svůj výrobek vysokou cenu a zákazník zvolí konkurenci. Nabídnete příliš n...

Lepší zacílení na potřeby uživatele v roce 2019

umožní automatizace, umělá inteligence a internet věcí

Více než samotné produkty bude v budoucnu důležitý tzv. zákaznický prožitek (customer experience). Podle společnosti Gartner předpokládá až 81 % odbor...

Unicorn

Zaměřeno na zákazníka – digitální transformace CRM

Archimédes prý před více než dvěma tisíci let prohlásil „Dejte mi pevný bod ve vesmíru a já pohnu celou Zemí.“ Co by asi říkal dnes, v době obrovských...

Kentico Software

Jak připravit obsah využitelný pro různá zařízení a platformy

Počet zařízení, prostřednictvím kterých mohou firmy komunikovat se svými zákazníky, neustále roste. Nejde už jen o tablety a chytré telefony, o slovo ...

CleverAnalytics

Lokační analýza odhaluje firmám, kde jsou jejich zákazníci i to, jak jim mají obchod přizpůsobit

Pro oblast retailu je důležité nejen to, zda je poptávka po zboží, které firmy nabízí, ale také, kde se potenciální zákazníci pohybují. Podle toho moh...

crmsystem-01

S čím vám CRM systém pomůže a co naopak nedokáže

CRM systém – jde o mnohovrstevnatý a pořád ještě trochu tajemný pojem, pod nímž si lidé z firemního prostředí představují různé věci. Někdo jej považu...

saprpa01

Nové technologie mění i procesy nakupování ve firmách

Společnost SAP Ariba zveřejnila výsledky průzkumu, který zkoumal, jak se robotická automatizace procesů, umělá inteligence a Internet věcí uplatňují v...

ACREA CR

Retence zákazníků v utilitách

S liberalizací trhu s elektřinou od roku 2006 a trhu se zemním plynem od roku 2007 postupně vznikalo v České Republice konkurenční prostředí. Větší po...

Sprinx Systems

Nezaspěte novou generaci CRM

Přechod na real-time systémy

Firemní CRM systémy se mění stále rychlejším tempem. Zároveň roste i spektrum služeb, které jsou tyto systémy schopny firmám nabídnout. Nyní si říká o...

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 4 IT Systems 3 IT Systems 1-2 IT Systems 12
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1