CRM systémy
Generativní AI nabízí nové možnosti, jak udržovat spojení se zákazníky, ale přistupujme k ní zodpovědně
Generativní umělá inteligence (AI) je jednou z nejzajímavějších technologií posledních desetiletí. V současnosti zaznamenává exponenciální růst zájmu a rychle se prosazuje v praxi. Může nám pomoci v mnoha oblastech. Dává totiž každému do rukou nové n...
„Dobrý den, s čím vám mohu pomoci?“
Umělá inteligence mění zákaznické linky
Těžko dnes najdete oblast, kterou umělá inteligence neotáčí naruby. Chytré nástroje založené na AI pomáhají ve finančních službách, zdravotnictví, zemědělství, vzdělávání a mnoha dalších segmentech. Výjimkou není ani e-commerce a zákaznický servis ...
Personalizovaný obsah díky generativní AI
Nová meta marketingu vyžaduje morální kompas
Přiznejme si, že oblast marketingu může být velmi komplikovaná, protože spotřebitelé se utápějí v záplavě různorodého obsahu. V tomto vysoce konkurenčním a rychlém digitálním světě se personalizace stává zbraní pro značky, které chtějí zaujmout a po...
Chatbot. A kam s ním?
O chatbotech toho bylo v posledních měsících díky uvolnění ChatGPT napsáno hodně. Řada lidí tak má alespoň základní představu, co to takový chatbot je. Není ale chatbot jako chatbot a také praxe je jiná než jen zkušební konverzace s některým ...
Špatně navržení a nedostatečně připravení chatboti mohou stát firmy přízeň zákazníků
Neexistuje špatný voicebot a chatbot. Existuje jen neadekvátní implementace a nedostatečná péče o jejich vývoj a údržbu. V posledních letech se stále více společností obrací k automatizovaným systémům komunikace, aby zlepšily své služby...
7 tipů jak vybrat vhodný CRM systém
Systémy řízení vztahů se zákazníky (CRM) jsou klíčovými nástroji pro všechny moderní firmy i podnikatele, které chtějí efektivně spravovat své vztahy se zákazníky. Výběr toho nejlepšího systému je velkým rozhodnutím, které může ovlivnit celou vaš...
IT hraje klíčovou roli ve zvýšení efektivity obchodníků a zlepšení vztahů se zákazníky
Potřebují obchodní týmy v roce 2023 IT podporu? Odpověď zní jednoznačně ano. Je ale potřeba vědět, co vaši obchodníci vlastně potřebují – a tím je nejčastěji úspora času a mobilita. IT podpora by se proto měla soustředit na digitalizaci obchodních pr...
Zaměstnanci call center zatím kvůli umělé inteligenci o práci nepřijdou
Umělá inteligence (AI) se sice v call centrech prosazuje stále výrazněji, podle expertů však v současnosti živé operátory plnohodnotně zastoupit nedokáže. AI může být skvělým nástrojem pro řešení rutinních klientských požadavků či v rámci analytické ...
Konverzační voiceboti firmy lákají, ale s jejich nasazením většinou vyčkávají
Výzkum společnosti Coworkers.ai mezi českými a slovenskými firmami potvrdil, že konverzační voiceboti firmy lákají. Více než polovina oslovených firem uvedla, že považuje konverzační voiceboty za vhodné řešení komunikace se svými zákazník...
CRM na low-code platformě
Nová generace řešení pro efektivní řízení vztahů se zákazníky
Mezi firmami dnes přirozeně roste poptávka po zakázkových aplikacích, ale svět IT se v současnosti potýká s nedostatkem IT odborníků nejen v tuzemsku, ale i celosvětově. Naštěstí lze nyní nedostatek lidských kapacit snadno nahradit stále rostoucím t...
Tři způsoby, jak generativní umělá inteligence změní zákaznickou podporu
Organizace poskytující služby zákazníkům dnes svádějí nelehký boj. Servisní agenti se každodenně potýkají s případy, kdy jsou zákazníci frustrováni nekonečnými čekacími dobami. Často se tak stává, že agenti díky vysoké vytíženosti řeší současně probl...
Zákaznickou zkušenost přebírají do rukou technologie
Vynechání lidského faktoru nemusí mít dopad na kvalitu odbavení zákaznického požadavku
Digitalizace nabírá na obrátkách napříč celým spektrem profesí. Vidíme to každý den na poptávce po CRM řešení, která za posledních 20 let nikdy nebyla vyšší. CRM systém v kombinaci s automatizací dokáže přinést skvělou zákaznickou zkušeno...
Digitální identita: jak z ní vytěžit co nejvíce
Nová éra zákaznické zkušenosti je na dosah ruky
Jednoduchost, přehled, win-win mezi zákazníkem a obchodníkem. Digitální identita se zdá jako základní kámen moderní zákaznické zkušenosti. Po zadání spojení „digitální identita“ do vyhledávače ale získáte celou řadu různorodých odpovědí. Co znamená, ...