fb
Kentico Software

Jak připravit obsah využitelný pro různá zařízení a platformy

27. 11. 11:50

Počet zařízení, prostřednictvím kterých mohou firmy komunikovat se svými zákazníky, neustále roste. Nejde už jen o tablety a chytré telefony, o slovo ...

CleverAnalytics

Lokační analýza odhaluje firmám, kde jsou jejich zákazníci i to, jak jim mají obchod přizpůsobit

16. 11. 13:08

Pro oblast retailu je důležité nejen to, zda je poptávka po zboží, které firmy nabízí, ale také, kde se potenciální zákazníci pohybují. Podle toho moh...

crmsystem-01

S čím vám CRM systém pomůže a co naopak nedokáže

12. 11. 10:00

CRM systém – jde o mnohovrstevnatý a pořád ještě trochu tajemný pojem, pod nímž si lidé z firemního prostředí představují různé věci. Někdo jej považu...

saprpa01

Nové technologie mění i procesy nakupování ve firmách

7. 11. 12:50

Společnost SAP Ariba zveřejnila výsledky průzkumu, který zkoumal, jak se robotická automatizace procesů, umělá inteligence a Internet věcí uplatňují v...

ACREA CR

Retence zákazníků v utilitách

6. 9. 9:08

S liberalizací trhu s elektřinou od roku 2006 a trhu se zemním plynem od roku 2007 postupně vznikalo v České Republice konkurenční prostředí. Větší po...

Sprinx Systems

Nezaspěte novou generaci CRM

Přechod na real-time systémy

1. 8. 10:22

Firemní CRM systémy se mění stále rychlejším tempem. Zároveň roste i spektrum služeb, které jsou tyto systémy schopny firmám nabídnout. Nyní si říká o...

Algotech

Specifika CRM systémů v prostředí menších podniků

11. 7. 10:53

V dnešní době už dávno neplatí, že CRM systémy jsou výsadou jen velkých společností. V posledních letech stále více přibývá menších i středních podnik...

ACREA

Jak připravit data z CRM systému

aneb praktický příklad využití data miningu pro CRM

27. 4. 12:18

CRM je v každé společnosti. Pro někoho má „lidskou podobu“ vzájemného kontaktu se zákazníkem. Jedná se o proces péče o zákazníka, který může mít různé...

Euro Softworks

CRM systém je klíčový prvek IT řešení kontaktního centra

26. 4. 9:15

Se zvyšujícími se nároky na zákaznickou péči vyvstávají v každé společnosti otázky, jak požadavky, které od klientů přicházejí z různých kanálů, řešit...

Dagmar Bínová

Rozhovor na téma big data a jejich využití s Dagmar Bínovou ze společnosti Adastra

23. 4. 9:18

Dagmar Bínová působí ve společnosti Adastra jedenáct let, nejprve jako data miner, nyní na pozici big data science lead, v níž se soustřeďuje na využi...

ABSL

Nové technologie změní trh podnikových služeb

11. 4. 9:24

Asociace ABSL, která sdružuje poskytovatele podnikových služeb na českém trhu, zveřejnila dokument Vize 2025, který mapuje aktuální trendy technologic...

ABSL

Chatboti změní podnikové služby

Automatizace zákaznické podpory je nezadržitelná

9. 3. 9:18

Jaká je role chatbotů v systémech zákaznické podpory? Připraví o práci zaměstnance kontaktních center, nebo jim naopak uvolní ruce k řešení důležitějš...

Cleverlance

Budeme si doopravdy povídat s chatboty?

28. 2. 9:18

Co jsou chatboty a proč se o nich stále více mluví? Opravdu mohou nahradit lidskou práci, a jaké vlastnosti musí mít, aby s nimi lidé chtěli pracovat?...

více nabídek práce »

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 10 IT Systems 9 IT Systems 7-8 IT Systems 6
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1