AI a Business Intelligence

AI Act: Umělá inteligence jako pomoc nebo hrozba?
Od 2. února 2025 je zakázáno používat systémy umělé inteligence, které představují hrozbu pro člověka. Firmy a úřady teď mají postupně 1,5 roku na to, aby se připravily na požadavky nařízení zvaného AI Act. Podívejme se na několik důležitých aspektů ...

6 způsobů, jak optimalizovat obsah pro éru vyhledávání na základě AI
Realita umělé inteligence zásadně změnila parametry způsobu vyhledávání a konzumace informací. Pryč jsou doby, kdy stačilo pouhé vyhledávání na Googlu. Nyní vyhledávače a asistenti pohánění AI mění naše očekávání a zvyky při vyhledávání obsahu....

Hyper-personalizace: Klíč k vyšší zákaznické spokojenosti a obchodnímu růstu
Hyper-personalizace dnes představuje jednu z největších příležitostí v oblasti digitální transformace. Přechod od plošných nabídek produktů a služeb pro obecné zákaznické segmenty k poskytování individuálně přizpůsobených služeb v reálném čase může ...

První celoevropské stanovisko k otázkám ochrany osobních údajů při vývoji a implementaci AI
Evropský sbor pro ochranu osobních údajů zveřejnil stanovisko k otázkám ochrany osobních údajů při vývoji, trénování a nasazení modelů umělé inteligence. Stanovisko upřesňuje, jak se aplikuje GDPR při vývoji a nasazení modelů umělé inteligence. Zejmé...

Hlasová AI loni udělala obrovský pokrok
Brzy již možná nepoznáte, že mluvíte s robotem
Není tomu tak dávno, co se na voiceboty často pohlíželo jako na doplněk, který nedokázal plně využít potenciál automatizace v zákaznickém servisu. Díky prudkému rozvoji velkých jazykových modelů (LLM) se ale dnes situace rychle mění. Voiceboti už u...

Budoucnost práce ve světě, který mění umělá inteligence
S tím, jak firmy a organizace prochází rychlou digitální transformací, se lidé ptají, zda je v budoucnu může umělá inteligence (AI) připravit o práci. Nelze na to ale jednoznačně odpovědět ano či ne. AI mění pracovní trh, ale spíše, než že by přímo l...

Kopilot není agent
Budoucnost využití AI ve firmách leží v pochopení tohoto rozdílu
Zatímco se umělá inteligence dál etabluje jako hnací síla inovací, která mění podobu průmyslových odvětví a napomáhá rychlejšímu rozvoji podnikání, příchod tzv. AI agentů představuje významnou kapitolu v rozvoji jejích možností. Agenti AI vycházejí z...

AI se prosazuje i v konferenčních místnostech, zajistí servis a pohodlí při jednáních
Umělá inteligence vstupuje do stále více firemních procesů a ovlivňuje také způsob práce v konferenčních místnostech. Nástroje založené na AI automatizují mnohé obslužné úkony, jako je nastavování osvětlení a teploty v místnosti pro optimální pohodlí...

Čeká nás válka umělých inteligencí
Hackeři začnou brzy zneužívat AI agenty
Na co bychom se v letošním roce měli připravit v oblasti kybernetické bezpečnosti? S touto otázkou jsme se obrátili na experty z technologické společnosti ANECT. Odpověděli nám, že očekávají spíše postupnou evoluci bezpečnostních hrozeb a posílení ně...

Generativní AI láká podniky i jejich zákazníky
Podnikové investice do generativní AI jsou na vzestupu a jasně potvrzují transformační potenciál této technologie
O generativní umělé inteligenci se nejméně poslední dva roky mluví ve spojení snad s každým byznysovým tématem, ale ne vždy padnou i jasná vyjádření, kde AI opravdu pomáhá a jaké konkrétní přínosy má v oblasti produktivity či spokojenosti zákazníků a...

AI agenti změní v roce 2025 pravidla byznysu
Připravte se na obchodování s agenty (B2A)
Která technologie a její vývoj nás letos nejvíce ovlivní? Odpověď je naprosto jednoznačná. Je to umělá inteligence. Ne že by se neobjevily i jiné zajímavé technologie, ale právě dopad AI a změny, které přinese, budou mít na celou společnost zdaleka n...

Jak udržet kontrolu nad AI v marketingu
AI potřebuje pečlivé řízení a lidský dohled
Vysvětlovat marketérům, že umělá inteligence mění způsob, jakým realizují marketingové kampaně a jak komunikují se zákazníky, je zbytečné. Obsah generovaný AI jim nabízí obrovskou hodnotu, ale také vyvolává obavy a otázky: kolik toho můžeme nechat na...

AI pomáhá vyhrát boj o spokojené zákazníky
Funkci vyhledávání dnes umí téměř každá větší webová stránka. Mnohdy ale stačí drobný překlep nebo špatně napsaný vyhledávací dotaz a návštěvník nenajde, co potřebuje. Digitální zákaznická zkušenost je přitom stále jedna z největších konkurenčních vý...