fb

AI a Business Intelligence

Exluzivní partner sekce

Zpětná vazba od uživatelů pod taktovkou umělé inteligence

Umělá inteligence už sekunduje v řadě oborů. Není tedy překvapením, že se stává šikovným parťákem i produktových manažerů. Při vývoji produktů totiž existuje spoustu rutinních úkolů, které právě AI dokáže hravě zvládnout a ušetřit tak spoustu času i ...

Má RPA ještě smysl v době AI?

Poslední dobou je umělá inteligence všude kolem nás, tedy alespoň se tak může zdát při sledování různých médií. Často upozaďuje i jiné nástroje, které nám pomáhají digitalizovat firemní procesy a agendy. Jedním z takových je RPA (Robotic Prosess Auto...

O dírách a vrtačkách a dvojznačnosti umělé inteligence pro výrobní podniky

Harvardský profesor Theodore Levitt shrnul ve svém známém citátu jednu z dlouhodobě platných marketingových filozofií: „Prodejte zákazníkovi díru, nikoliv vrtačku.“ Pointou je zde to, že pro spotřebitele je cílem výsledek, tedy vyvrtaná díra. Pokud s...

Přínos využití AI ve firmách není jen o zpracování většího množství dat, ale především těch správných dat

Umělá inteligence slibuje zásadní proměnu všech aspektů firem­ních aktivit, přesto řada spo­leč­nos­tí dosud nemá jasno v tom, jak tuto novinku přetavit z pilot­ní­ho projektu do plného nasazení. Ve stále více digitali­zo­va­ném prostředí se potýkají...

Budoucnost hlasových asistentů?

Synergie, personalizace a analytika v přímém přenosu

Zhruba před dvěma roky vtrhly na trh LLM – velké jazykové modely, jako například OpenAI. A většina firem tak zkusila touto tech­no­lo­gií na­hra­dit tradiční kon­ver­zač­ní stromy svých vir­tuál­ních asistentů. Proč je lepší usilovat spíše o synergii...

Jak přistoupit k zavedení a využití AI, aby vám přinášela co největší užitek

Řeči o umělé inteligenci (AI) jsou v poslední době populární, a z dobrého důvodu. Snad nic se dnes nemění tak rychle a nepřináší tolik nových možností jako velké jazykové, obrazové, hlasové a další modely. Nicméně zatímco celá řada uživatelů si přišl...

Segmentace zákazníků a churn analýza

O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo už ví, co všechno se ve skutečnosti skrývá za...

Jak vyléčit nemocné voiceboty a asistenty?

Nepovedených realizací digitálních asistentů, chatbotů i voicebotů rychle přibývá, nefungují podle představ a trpí řadou nemocí. Které jsou ty nejčastější a jak je léčit?...

Klepe umělá inteligence i na vaše dveře?

Umělá inteligence (AI) na nás dnes kouká zpoza každého rohu. Zdá se, že bude dalším převratným momentem dost podobným, jako byla virtualizace, která na začátku tohoto tisíciletí umožnila vznik datových center a cloudových služeb obecně....

Hana Součková

Pokud chceme zvýšit konkurenceschopnost Česka, nemůžeme před AI zavírat oči

říká Hana Součková, generální ředitelka SAP ČR

S Hanou Součkovou, generální ředitelkou SAP ČR, jsme se potkali v prostorách centra SAP Labs v Brně, kde vznikají nové nástroje pro informační systémy SAP. Řada z nich využívá technologie umělé inteligence, o které se dnes intenzivně diskutuje nejen ...

AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti

Poskytování vynikající zákaznické zkušenosti je dnes klíčovým fak­to­rem pro úspěch jakékoli organizace. S rostoucí kon­ku­ren­cí a rostoucími očekáváními zákazníků je důležité, aby firmy byly schopny poskytnout rychlé, personali­zo­va­né a efektivní...

Budoucnost využití AI v e-commerce

Detekovat podvod či si vyzkoušet tričko online už nebude problém

Umělá inteligence je dnes již často používaným buzzwordem, za který se dá skrýt téměř jakýkoliv automatizovaný systém pro využití v online odvětví. Spousta firem a startupů se chlubí implementací AI jen za účelem zvýšení atraktivity vlastních produkt...

Umělá inteligence se stále více prosazuje v HR

Firmy novou éru vítají, zaměstnanci preferují osobní přístup

Již větší polovina (54 %) českých firem využívá nebo letos hodlá na­sadit technologie umělé inteligence (AI) pro zefektivnění činností v ob­lasti lidských zdrojů (HR). Klíčovým nástrojem se AI stává jak v náboro­vých procesech, tak i při analýze dat,...

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 9 IT Systems 7-8 IT Systems 6 IT Systems 5
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1