18. 7. 2025 17:54
„Díky této spolupráci můžeme poskytnout kombinaci různých forem evidence docházky – jak cloudovou, tak přímou fyzickou evidenci prostřednictvím terminálů na pobočkách. První klienti už společné řešení TULIP + Fingera testují, a tak jej můžeme s radostí představit i veřejně“, říká Viktor Mečiar, výkonní ředitel TULIP Solutions.
TULIP Solutions a Innovatrics propojí své docházkové systémy
Slovenské IT společnosti TULIP Solutions a Innovatrics navázaly spolupráci, v rámci které propojí své docházkové systémy a pokryjí tak evidenci docházky pro všechny typy společností s různým režimem práce.
TULIP je cloudové řešení docházkového systému, které nevyžaduje žádnou instalaci. Zaměstnanci si mohou evidovat svou docházku z jakéhokoli zařízení připojeného k internetu. Je vhodný pro firmy, které umožňují práci z domova nebo se nechtějí starat o údržbu fyzických terminálů.
Také Fingera od Innovatricsu je plně cloudové řešení, které umožňuje online evidenci docházky. Kromě toho ale nabízí také hardwarové docházkové terminály s podporou jednoho z nejlepších biometrických systémů na světě – pomocí otisků prstů a rozpoznávání obličeje, případně také s možností přístupu přes kartu. Je proto vhodný pro společnosti, které potřebují spolehlivou fyzickou evidenci příchodů a odchodů na pracoviště.
Propojení těchto produktů je tak ideálním řešením pro firmy, které mají kombinovanou formu práce. Část zaměstnanců pracuje v kancelářích nebo z domova a část ve výrobě, obchodě, hotelu nebo v jiném prostoru, kde potřebují „pípat“.
