T-Mobile nasadil technologii Sm@rtClient
Společnost Cleverlance implementovala v T-Mobile technologii Sm@rtClient v rámci projektu Derepa. Výsledkem tohoto projektu je rozšíření služby dobíjení předplacených karet o online navýšení kreditu v rámci partnerské sítě, obdobně jako je tomu u platebních terminálů. Cílem obou společností bylo ověření nového technologického přístupu ve vývoji frontendových řešení především s důrazem na klíčový parametr „time-to-market“. Technologie Sm@rtClient je vlajkovou lodí společnosti Cleverlance v oblasti řešení frontendu pro rozsáhlá podniková řešení založená na architektuře orientované na služby (SOA). Sm@rtClient narozdíl od běžně užívaných vývojových technologií umožňuje vytvářet uživatelské rozhraní, včetně toku a logiky obrazovek, definovat jej deklarativně pomocí modelů a výrazně tak zefektivňuje vývoj a především další údržbu a rozvoj aplikace.