fb
21. 7. 2025 18:47

Společnost HP ocenila své nejlepší servisní partnery v ČR

Kvalitní podpora je základem pozitivní zákaznické zkušenosti, a proto společnost HP Inc. Česká republika i letos ocenila své nejlepší servisní partnery, kteří zajišťují špičkovou zákaznickou péči pro uživatele zařízení značky HP. Prestižní certifikát Customer Service Excellence 2025 obdržely společnosti IMPROMAT – COMPUTER, XANADU, FS CODES, RSM CZ a Rexonix.

 „Naši partneři hrají klíčovou roli v tom, jak zákazníci vnímají značku HP – a právě kvalitní servis je často tím, co rozhoduje o dlouhodobé loajalitě. Proto chceme touto formou poděkovat těm, kteří poskytují podporu nad rámec běžného očekávání,“ říká Eva Bláhová, Partner Service Delivery Manager HP ČR. „Ocenění je nejen výrazem uznání, ale i motivací do budoucna, protože zákaznická zkušenost začíná tam, kde technologie končí.“

Program Customer Service Excellence vznikl s cílem vyzdvihnout kvalitu služeb, které partneři HP poskytují v terénu, na provozovnách i on-line. Hodnocení zohledňuje mimo jiné rychlost reakce, odbornost techniků, zákaznickou zpětnou vazbu a schopnost dlouhodobě držet vysoký standard péče. Získané certifikáty – ve fyzické i digitální podobě – tak představují důvěryhodné označení pro každého zákazníka, který hledá kvalitní podporu.
 
„Když se na nás obrátí zákazník s konkrétním problémem, je pro nás důležité, aby se mohl spolehnout na profesionální přístup. A také měl jistotu, že to nebude zdlouhavý proces. Jsme rádi, že můžeme zákazníkům zprostředkovat spolehlivou technickou podporu a být jim oporou v každodenním provozu,“ uvádí zástupce jedné z oceněných firem.
 
Zástupci jedné z oceněných firem – Rexonix

Kalendář akcí
Konference - Semináře - Školení
Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 7-8 IT Systems 6 IT Systems 5 IT Systems 4
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1