21. 11. 2007 14:00
Nový partnerský program Check Pointu
Společnost Check Point Software Technologies představila nový partnerský program PureAdvantage, který distributorům a obchodním partnerům nabízí nové možnosti při rozšiřování nabídky produktů a služeb a zvyšování obratu a oceňuje investice do vzdělávání a technického zázemí. Program PureAdvantage rozděluje partnery do několika úrovní a odměňuje prodejce konkurenceschopnými slevami na produkty a zaručenou výší marží. Součástí programu PureAdvantage, a tedy podpory prodejních kanálů, je mimo jiné posílení marketingových aktivit společnosti a zvýšení rozpočtů na rozvoj značky a obchodních příležitostí. Nový partnerský program PureAdvantage vstupuje v platnost 1. 1. 2008.
Klíčové vlastnosti programu PureAdvantage:
- Programy a certifikace přizpůsobené jednotlivým segmentům trhu – Jasně definované úrovně partnerů jim umožňují růst společně s Check Pointem díky různorodým programům a promočním aktivitám, které odpovídají potřebám konkrétních partnerů
- Vylepšené odměny partnerům – Větší odměny pro partnery na vyšších úrovních prostřednictvím stupňovaného modelu slev, program zaručené výše marží a incentivní program pro podnícení růstu prodejů usnadňují obchodní růst aktivních prodejců.
- Vylepšená marketingová podpora – Snazší a rychlejší přístup ke společným marketingovým aktivitám, nový způsob spolupráce s partnery a nové společné marketingové kampaně zvyšují povědomí zákazníků o značce Check Point i nabídce partnerů.