fb
26. 11. 2007 17:20

Nový obchodní ředitel Microsoftu

Obchodní a marketingové aktivity Microsoftu v České republice s platností od 26. listopadu 2007 řídí Petr Karásek. Petr Karásek nastoupil do společnosti Microsoft na pozici manažera divize Dynamics (Microsoft Business Solutions) již v roce 2002 po převzetí společnosti Navision. Před jmenováním do pozice obchodního a marketingového ředitele působil Petr Karásek rok jako ředitel divize vývoje v české pobočce společnosti. Petr Karásek začal pracovat v Microsoftu v roce 2002 po převzetí společnosti Navision, kde od roku 1998 zastával pozici produktového ředitele pro systémy Navision a Axapta pro Českou republiku a Slovensko. Petr Karásek získal bohaté zkušenost v oblasti ERP systémů již během svého působení v belgické společnosti SoftCell, kde se podílel na zavádění řady ERP řešení. Po ukončení studií pracoval jako programátor a posléze správce systému ve Všeobecné zdravotní pojišťovně. Dále pracoval ve společnosti FCC Folprecht Brno, kde se zabýval podporou a laděním databázových systémů u zákazníků. Petr absolvoval v roce 1992 obor elektronické počítače na fakultě elektrotechnické VUT v Brně. Je ženatý a má jednu dceru. Mezi jeho koníčky patří rodina, cestování, turistika a četba historické a fantasy literatury.

Kalendář akcí
Konference - Semináře - Školení
Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 6 IT Systems 5 IT Systems 4 IT Systems 3
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1