Konica Minolta posiluje v nabídce řešení Nintex pro automatizaci procesů
Konica Minolta získala status Premier partner od společnosti Nintex a stala se jejím zástupcem v oblasti automatizace procesů na českém a slovenském trhu. Nová úroveň spolupráce umožní Konice rozšířit služby v oblasti digitalizace a optimalizace firemních procesů.
Konica Minolta začínala spolupráci s Nintexem jako výhradní distributor BPM platforem K2, nově se chce zaměřit také na řešení využívající cloudovou platformu Nintex Workflow Cloud, která je ideální ve spojení s technologiemi Microsoft, jako jsou Microsoft 365, Teams nebo SharePoint Online.
„Kromě řešení pro nejnáročnější zákazníky s využitím nástroje K2 Five chceme nyní nabídnout i nezávislý rozvoj procesů, kdy může klient bez hlubokých znalostí programování sám přizpůsobovat automatizované procesy svým potřebám,“ uvedl řekl Petr Atanasčev, ředitel produktového marketingu Konica Minolta Business Solutions Czech, a dodal: „Kombinací nástrojů Microsoft365 a Nintex jsme zákazníkům schopni rychle vyvinout i složitější aplikace pro řízení komplexnějších procesů. Příkladem může být moderní úložiště zakázkové dokumentace s napojením na CRM a možností správy dokumentů i směrem k zákazníkovi. Tyto aplikace si zachovávají uživatelský komfort prostředí Microsoft365 a zároveň nevyžadují výraznější investice do licencí, správy či dalšího rozvoje.“
Partnerství s Nintex umožňuje Konica Minolta nabídnout svým zákazníkům nové služby v oblastech Business analýzy, Expertní automatizace procesů, Robotizace procesů a Podpory systému. „Znalosti týkající se Business analýzy umožňují pochopit prostředí zákazníka, zmapovat průběh procesů a správně je následně přenést do automatizovaného režimu. Expertní automatizace procesů zajistí efektivní průběh tak, aby docházelo k úsporám času a z workflow byla odstraněna kritická místa. Tím lze podle našich zkušeností dosáhnout zrychlení celého procesu o více než 60 %,“ zdůraznil P. Atanasčev.
Pokud jde o Robotizaci procesů, tato znalost umožňuje konkrétní manuální činnosti nahradit programem – robotem, což je výhodné zejména při práci se staršími systémy, které nedokážou sdílet data pomocí IT rozhraní. Podpora systému pak pokrývá nejen IT Development, ale i Server Administraci a různé Integrace na další systémy a umožňuje zákazníkům méně se soustředit na provozní činnosti, a naopak ve větší míře se zaměřovat na primární cíle jejich společností.