fb
13. 5. 2008 14:32

ALVAO Helpdesk certifikován pro Windows Server 2008

Společnost ALC završila proces certifikace svého softwarového řešení ALVAO Helpdesk a získala právo používat pro svůj produkt logo „Certified for Windows Server 2008“. Systém ALVAO Helpdesk byl testován a certifikován v nezávislých testovacích laboratořích společnosti Wipro Technologies, podle přísné metodiky. Certifikát dokládá, že testovaný systém bezvýhradně vyhovuje všem doporučením společnosti Microsoft pro bezpečnost, stabilitu, spolehlivost a dostupnost.

ALVAO Helpdesk je profesionální nástroj pro oblast řízení a organizaci práce v oddělení ICT a dalších odděleních, jejichž úkolem je poskytování služeb. Systém poskytuje platformu pro standardizaci řízení servisních oddělení. Umožňuje měřit a hodnotit kvalitu jednotlivých poskytovaných služeb a tím dává do rukou řídících pracovníků klíčové informace pro efektivnější nakládání s provozními zdroji organizace. Výstupy zahrnují jak aktuální zprávy o činnosti oddělení, tak i historické analýzy, které jsou podkladem pro prognózu vývojových trendů. Informační systém ALVAO je navržen a vyvíjen s využitím nejmodernějších technologií a s ohledem na uznávané standardy pro řízení ICT služeb (IT Service Management - ITSM), především na knihovnu ITIL (Information Technology Infrastructure Library).

Kalendář akcí
Konference - Semináře - Školení
Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 3 IT Systems 1-2 IT Systems 12 IT Systems 11
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1