
Jak využít pokročilé metody analýzy dat v logistice
Český průmysl se posledních několik let dostává do příjemné pozice v ohledu zpracování a využití dat. Přecházíme totiž z éry, kdy se říkalo „Data je potřeba sbírat“, do éry, kdy je máme k dispozici a lze s nimi něco dělat. Koronavirová krize tuto chu...

Kyberbezpečnost:
Proč NDR mění pravidla hry
InzercePodle analytiků bude rok 2025 zlomovým rokem v kybernetické bezpečnosti. Očekává se nárůst sofistikovaných hrozeb využívajících umělou inteligenci zaměřených na kritickou infrastrukturu nebo cloud. Tento článek přináší přehled nejvýznamnějších rizik,...

Kde začít s IoT ve výrobním podniku?
Oblast Internetu věcí (IoT) je velice široká a někdy může být problém najít ten správný scénář, u kterého začít. Nejinak je tomu v oblasti průmyslového IoT, označovaného také jako IIoT (Industry Internet of Things). Ve výrobních podnicích není nutné ...

Znáte mobilní bezpečnostní hrozby SMishing a Vishing?
Nedávno zveřejněná rozsáhlá zpráva Evropského policejního úřadu (Europolu) o internetové kriminalitě potvrzuje, že globální pandemii Covid-19 intenzivně zneužívají kybernetičtí zločinci. Je proto důležité se vyznat v nástrojích, které hackeři nejnově...

50 (v)tipů paní Teskové
#1: Proč je log management nejlepší přítel vašeho IT
InzerceJmenuji se Vladimíra Tesková a víc než 30 let se pohybuji ve světě IT. Kybernetické bezpečnosti se věnuji intenzivně už přes 11 let. Jsem jednou ze zakladatelek a majitelů české firmy TeskaLabs, která vyvíjí špičkové bezpečnostní technol...

Problémy kontaktních center nejen v době koronaviru a možnosti jejich řešení
Současná složitá situace nadělala starosti mnoha provozovatelům kontaktních center a přispěla k uvědomění, že jejich dosavadní řešení pro řízení provozu jsou již nedostačující. Z důvodu mimořádného tlaku, který byl v poslední době na kontaktní centra...

Kvůli koronaviru začali lidé upřednostňovat platbu online
Letošní koronavirová krize způsobila, že čeští zákazníci po letech výrazně změnili své nákupní chování. Místo aby zaplatili za zboží objednané online až při jeho převzetí, začali upřednostňovat platbu online. Platba na dobírku klesla z více než 50 % ...

Smartphone Alcatel 3X (2020) se čtyřnásobným foťákem a dlouhou výdrží baterie
Společnost TCL Communication uvedla na český a slovenský trh smartphone Alcatel 3X (2020). Nástupce loňského modelu Alcatel 3X (2019) se vyznačuje čtyřnásobným fotoaparátem s umělou inteligencí, dlouhou výdrží baterie díky kapacitě 5000 mAh a příjemn...

Je čas změnit pohled na kyberbezpečnost
Ačkoli se to zdá neuvěřitelné, přes dnes již řadu let probíhající mediální osvětu stále mnoho firem podceňuje kybernetickou bezpečnost. To je často patrné i při plánování investic, kdy na tuto problematiku není pamatováno vůbec anebo pouze okrajově....

Budoucnost internetu věcí v logistice
Obrovské perspektivy
Logistika má s internetem věcí již první zkušenosti, ale bouřlivý vývoj technologií slibuje mnohem širší uplatnění aplikací postavených na síťovém propojení všech a všeho prakticky kdekoli. Jejich využívání přinese dodavatelským řetězcům maximální tr...

ČSOB má jako první akreditaci pro bankovní identitu
ČSOB jako první banka na českém trhu obdržela akreditaci pro Bankovní identitu (BankID), správu kvalifikovaného systému elektronické identifikace. Její klienti díky tomu od příštího roku budou moci své internetové bankovnictví využívat více než stovk...

Acer představil tři nové produkty v řadě podnikových notebooků TravelMate
Společnost Acer představila tři nové modely ze své řady podnikových notebooků TravelMate pro firemní uživatele. Patří mezi ně TravelMate Spin P4 (TMP414RN-51), konvertibilní notebook s dotykovou obrazovkou; TravelMate P4 (TMP414-51), výkonný a snadno...

Sektor podnikových služeb je velmi inovativní, zkouší nové postupy a technologie
Centra podnikových služeb v poslední době prochází výraznou transformací, inovují procesy, rozšiřují záběr. O tom, jaké technologie obor a jeho rozvoj nejvíce ovlivňují, s námi hovořil Jan Skoták, člen představenstva ABSL a ředitel českého centra Inf...

Již více než čtvrtina klientských center využívá chatboty, automatizace v komunikaci se stává nezbytností
Trendem současnosti je automatizace a modernizace zákaznické podpory. „V průměru dnes v jednom tuzemském call centru funguje přibližně 10 „robotů“, přičemž automatizována je až jedna třetina procesů zpracovávaných v kontaktních centrech,“ říká Richar...

Home office
Dlouho opomíjený zlepšovák, nebo zabiják produktivity?
Společnost investuje nemalé peníze do stylových kanceláří, HR vymýšlí jeden benefit za druhým a vše krásně šlape. A do toho přijde pandemie. Ergonomické pracovní stoly rázem zejí prázdnotou a do popředí se dostává obávaný home office. Tedy v březnu j...