fb

CRM systémy

Při zavádění chat a voice botů by měla být

uživatelská zkušenost až na prvním místě

I přes strhující rozvoj technologií vládne mezi uživateli chat a voice botů spíše nespokojenost. Od neschopnosti využívat uložená data, přes cyklení až po skutečné defekty, které jsou kontraproduktivní. Zajímavé je, že podobné nedostatky se objevují ...

Zákazník v roce 2025 čeká víc než fakturu

aneb Digitální transformace v energetice

Energetika prochází stejně jako jiné segmenty zásadní proměnou. Ztrácí status klidného odvětví – digitální očekávání zákazníků nutí přepisovat zavedená pravidla. Zatímco dříve stačila klientům smlouva, záloha a faktura, dnes to pro většinu znamená je...

Churn management: Jak efektivně zvládnout prevenci odchodu zákazníků

Schopnost udržet si zákazníka je v konkurenčním prostředí klíčová pro každou společnost. Marketing vytvořil širokou škálu metod, jak zákazníka udržet, ale většina z nich je spojena s náklady, např. poskytnutí retenční slevy, nebo se metoda nedá aplik...

Od izolovaných systémů k jednotnému pohledu na zákazníka

aneb Byznysové přínosy CDP platforem

Ještě před několika lety si většina firem vystačila s oddělenými systémy pro práci se zákaznickými daty. Jednalo se primárně o CRM pro řízení vztahů se zákazníky, datový sklad pro archivaci historických dat, dále pak nástroje pro webovou analytiku a ...

Chytřejší služby, nižší náklady: Jak AI proměňuje call centra

Efektivní komunikace je zásadní pro úspěch firem a budování vztahů se zákazníky. Pokud je firma schopna reagovat na dotaz zákazníka do 5 minut, její šance na úspěšné uzavření obchodu jsou až 90 %. Pokud reaguje do 10 minut, naděje na obchod spadne na...

Frustrace v call centru

Třetina agentů kontaktních center nemá dost informací

aby mohla zákazníkovi pomoci

Rostoucí nespokojenost zákazníků, nedostatečná podpora zaměstnanců kontaktních center a zastaralé technologie. To jsou tři hlavní aspekty, které podle globálního průzkumu Cisco negativně ovlivňují fungování zákaznické podpory. Tři čtvrtiny podniků ma...

FLO_CX

Jak maximálně vytěžit hodnotu z marketingového cloudu

V posledních letech investovaly společnosti v oblasti e-commerce a retailu významné částky do enterprise softwarových platforem označovaných jako „marketingové cloudy". Tyto platformy slibují sjednocení zákaznických dat, automatizaci marketingových ...

Získají obchodníci superschopnosti?

AI se postará o intenzivní personalizaci a okamžitou reakci na potřeby zákazníků

AI technologie se neustále vyvíjí, stávají se dostupnějšími a prorůstají do firem různých velikostí a odvětví. AI agenti jsou schopni vést přirozené a personalizované dialogy se zákazníky. A pokud jsou správně napojeni na interní systémy a procesy, m...

Hyper-personalizace: Klíč k vyšší zákaznické spokojenosti a obchodnímu růstu

Hyper-personalizace dnes předsta­vuje jednu z největších příležitostí v oblasti digitální transformace. Přechod od plošných nabídek produktů a služeb pro obecné zákaznické segmenty k poskytování individuálně přizpůsobených služeb v reálném čase může ...

Hlasová AI loni udělala obrovský pokrok

Brzy již možná nepoznáte, že mluvíte s robotem

Není tomu tak dávno, co se na voiceboty často pohlíželo jako na doplněk, který nedokázal plně využít potenciál automatizace v zákaznickém servisu. Díky prud­ké­mu rozvoji velkých jazykových modelů (LLM) se ale dnes situace rychle mění. Voiceboti už u...

Data, důvěra a dárky

Jak hyperpersonalizace formuje moderní obchod

Vánoční sezóna je každoročně náročná jak pro zákazníky, tak pro obchodníky. Zákazníci hledají ty správné dárky, obchodníci zase způsoby, jak jim tento proces co nejvíce usnadnit. Hyperpersonalizace, která využívá umělou inteligenci a analýzu dat, hra...

Agenti AI a lidé budou pracovat společně na úspěchu u zákazníků

Umělá inteligence se rychle vyvíjí a přitahuje pozornost svou schopností zvyšovat produktivitu práce, výkonnost zaměstnanců a zlepšování vztahů se zákazníky. Právě vstupujeme do třetí vlny umělé inteligence, kde autonomní agenti AI půjdou nad rámec p...

Chtějí zákazníci komunikovat s roboty?

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

Každý z nás se někdy setkal s nepříjemnou zákaznickou podporou. Ať už jde o dlouhé čekání na telefonu, neustálé přepojování mezi operátory nebo robotické hlášky typu „Omlouváme se, naše provozní doba je od – do“. Každý zákazník chce vyřešit svůj prob...

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 9 IT Systems 7-8 IT Systems 6 IT Systems 5
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1