CRM systémy
Při zavádění chat a voice botů by měla být
uživatelská zkušenost až na prvním místě
I přes strhující rozvoj technologií vládne mezi uživateli chat a voice botů spíše nespokojenost. Od neschopnosti využívat uložená data, přes cyklení až po skutečné defekty, které jsou kontraproduktivní. Zajímavé je, že podobné nedostatky se objevují ...
Zákazník v roce 2025 čeká víc než fakturu
aneb Digitální transformace v energetice
Energetika prochází stejně jako jiné segmenty zásadní proměnou. Ztrácí status klidného odvětví – digitální očekávání zákazníků nutí přepisovat zavedená pravidla. Zatímco dříve stačila klientům smlouva, záloha a faktura, dnes to pro většinu znamená je...
Churn management: Jak efektivně zvládnout prevenci odchodu zákazníků
Schopnost udržet si zákazníka je v konkurenčním prostředí klíčová pro každou společnost. Marketing vytvořil širokou škálu metod, jak zákazníka udržet, ale většina z nich je spojena s náklady, např. poskytnutí retenční slevy, nebo se metoda nedá aplik...
Od izolovaných systémů k jednotnému pohledu na zákazníka
aneb Byznysové přínosy CDP platforem
Ještě před několika lety si většina firem vystačila s oddělenými systémy pro práci se zákaznickými daty. Jednalo se primárně o CRM pro řízení vztahů se zákazníky, datový sklad pro archivaci historických dat, dále pak nástroje pro webovou analytiku a ...
Chytřejší služby, nižší náklady: Jak AI proměňuje call centra
Efektivní komunikace je zásadní pro úspěch firem a budování vztahů se zákazníky. Pokud je firma schopna reagovat na dotaz zákazníka do 5 minut, její šance na úspěšné uzavření obchodu jsou až 90 %. Pokud reaguje do 10 minut, naděje na obchod spadne na...
Třetina agentů kontaktních center nemá dost informací
aby mohla zákazníkovi pomoci
Rostoucí nespokojenost zákazníků, nedostatečná podpora zaměstnanců kontaktních center a zastaralé technologie. To jsou tři hlavní aspekty, které podle globálního průzkumu Cisco negativně ovlivňují fungování zákaznické podpory. Tři čtvrtiny podniků ma...
Jak maximálně vytěžit hodnotu z marketingového cloudu
V posledních letech investovaly společnosti v oblasti e-commerce a retailu významné částky do enterprise softwarových platforem označovaných jako „marketingové cloudy". Tyto platformy slibují sjednocení zákaznických dat, automatizaci marketingových ...
Získají obchodníci superschopnosti?
AI se postará o intenzivní personalizaci a okamžitou reakci na potřeby zákazníků
AI technologie se neustále vyvíjí, stávají se dostupnějšími a prorůstají do firem různých velikostí a odvětví. AI agenti jsou schopni vést přirozené a personalizované dialogy se zákazníky. A pokud jsou správně napojeni na interní systémy a procesy, m...
Hyper-personalizace: Klíč k vyšší zákaznické spokojenosti a obchodnímu růstu
Hyper-personalizace dnes představuje jednu z největších příležitostí v oblasti digitální transformace. Přechod od plošných nabídek produktů a služeb pro obecné zákaznické segmenty k poskytování individuálně přizpůsobených služeb v reálném čase může ...
Hlasová AI loni udělala obrovský pokrok
Brzy již možná nepoznáte, že mluvíte s robotem
Není tomu tak dávno, co se na voiceboty často pohlíželo jako na doplněk, který nedokázal plně využít potenciál automatizace v zákaznickém servisu. Díky prudkému rozvoji velkých jazykových modelů (LLM) se ale dnes situace rychle mění. Voiceboti už u...
Data, důvěra a dárky
Jak hyperpersonalizace formuje moderní obchod
Vánoční sezóna je každoročně náročná jak pro zákazníky, tak pro obchodníky. Zákazníci hledají ty správné dárky, obchodníci zase způsoby, jak jim tento proces co nejvíce usnadnit. Hyperpersonalizace, která využívá umělou inteligenci a analýzu dat, hra...
Agenti AI a lidé budou pracovat společně na úspěchu u zákazníků
Umělá inteligence se rychle vyvíjí a přitahuje pozornost svou schopností zvyšovat produktivitu práce, výkonnost zaměstnanců a zlepšování vztahů se zákazníky. Právě vstupujeme do třetí vlny umělé inteligence, kde autonomní agenti AI půjdou nad rámec p...
Chtějí zákazníci komunikovat s roboty?
Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči
Každý z nás se někdy setkal s nepříjemnou zákaznickou podporou. Ať už jde o dlouhé čekání na telefonu, neustálé přepojování mezi operátory nebo robotické hlášky typu „Omlouváme se, naše provozní doba je od – do“. Každý zákazník chce vyřešit svůj prob...









