CRM systémy

Hyper-personalizace: Klíč k vyšší zákaznické spokojenosti a obchodnímu růstu
Hyper-personalizace dnes představuje jednu z největších příležitostí v oblasti digitální transformace. Přechod od plošných nabídek produktů a služeb pro obecné zákaznické segmenty k poskytování individuálně přizpůsobených služeb v reálném čase může ...

Hlasová AI loni udělala obrovský pokrok
Brzy již možná nepoznáte, že mluvíte s robotem
Není tomu tak dávno, co se na voiceboty často pohlíželo jako na doplněk, který nedokázal plně využít potenciál automatizace v zákaznickém servisu. Díky prudkému rozvoji velkých jazykových modelů (LLM) se ale dnes situace rychle mění. Voiceboti už u...

Data, důvěra a dárky
Jak hyperpersonalizace formuje moderní obchod
Vánoční sezóna je každoročně náročná jak pro zákazníky, tak pro obchodníky. Zákazníci hledají ty správné dárky, obchodníci zase způsoby, jak jim tento proces co nejvíce usnadnit. Hyperpersonalizace, která využívá umělou inteligenci a analýzu dat, hra...

Agenti AI a lidé budou pracovat společně na úspěchu u zákazníků
Umělá inteligence se rychle vyvíjí a přitahuje pozornost svou schopností zvyšovat produktivitu práce, výkonnost zaměstnanců a zlepšování vztahů se zákazníky. Právě vstupujeme do třetí vlny umělé inteligence, kde autonomní agenti AI půjdou nad rámec p...

Chtějí zákazníci komunikovat s roboty?
Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči
Každý z nás se někdy setkal s nepříjemnou zákaznickou podporou. Ať už jde o dlouhé čekání na telefonu, neustálé přepojování mezi operátory nebo robotické hlášky typu „Omlouváme se, naše provozní doba je od – do“. Každý zákazník chce vyřešit svůj prob...

Budoucnost má e-shop, který vás obslouží jako zkušený prodavač
Proč se zabývat vyhledáváním na e-shopech? Když uživatel nenajde to, co hledá, nakoupí jinde. Je jedno, jestli e-shop zboží prodává jen pod jiným názvem, nebo zařazené do jiné kategorie. Zákazník nenašel a e-shop promarnil příležitost. Uživatel zkrát...

Budoucnost hlasových asistentů?
Synergie, personalizace a analytika v přímém přenosu
Zhruba před dvěma roky vtrhly na trh LLM – velké jazykové modely, jako například OpenAI. A většina firem tak zkusila touto technologií nahradit tradiční konverzační stromy svých virtuálních asistentů. Proč je lepší usilovat spíše o synergii...

Segmentace zákazníků a churn analýza
O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo už ví, co všechno se ve skutečnosti skrývá za...

Jak vyléčit nemocné voiceboty a asistenty?
Nepovedených realizací digitálních asistentů, chatbotů i voicebotů rychle přibývá, nefungují podle představ a trpí řadou nemocí. Které jsou ty nejčastější a jak je léčit?...

AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti
Poskytování vynikající zákaznické zkušenosti je dnes klíčovým faktorem pro úspěch jakékoli organizace. S rostoucí konkurencí a rostoucími očekáváními zákazníků je důležité, aby firmy byly schopny poskytnout rychlé, personalizované a efektivní...

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu 21. století
Samostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přinášející uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a požadavků. Tyto samoobslužné platformy nabízejí uživatelům širokou škálu služeb a možností...

Využití zákaznických dat představuje velký potenciál i pro malé a střední firmy
Spokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loajalitu nakupujících nehledí. Zákaznických dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení retence a personali...

Akvizice je drahá, zaměřte se na retenci
Mnoho e-commerce expertů a obchodníků, od malých až po ty větší, se neustále potýkají s výzvou nejen přilákat nové zákazníky, ale zejména je udržet. Stále více studií ukazuje, že retence stávajících zákazníků je až pětkrát méně nákladná než akvizice...