CRM systémy

Od izolovaných systémů k jednotnému pohledu na zákazníka
aneb Byznysové přínosy CDP platforem
Ještě před několika lety si většina firem vystačila s oddělenými systémy pro práci se zákaznickými daty. Jednalo se primárně o CRM pro řízení vztahů se zákazníky, datový sklad pro archivaci historických dat, dále pak nástroje pro webovou analytiku a ...

Chytřejší služby, nižší náklady: Jak AI proměňuje call centra
Efektivní komunikace je zásadní pro úspěch firem a budování vztahů se zákazníky. Pokud je firma schopna reagovat na dotaz zákazníka do 5 minut, její šance na úspěšné uzavření obchodu jsou až 90 %. Pokud reaguje do 10 minut, naděje na obchod spadne na...

Třetina agentů kontaktních center nemá dost informací
aby mohla zákazníkovi pomoci
Rostoucí nespokojenost zákazníků, nedostatečná podpora zaměstnanců kontaktních center a zastaralé technologie. To jsou tři hlavní aspekty, které podle globálního průzkumu Cisco negativně ovlivňují fungování zákaznické podpory. Tři čtvrtiny podniků ma...

Jak maximálně vytěžit hodnotu z marketingového cloudu
V posledních letech investovaly společnosti v oblasti e-commerce a retailu významné částky do enterprise softwarových platforem označovaných jako „marketingové cloudy". Tyto platformy slibují sjednocení zákaznických dat, automatizaci marketingových ...

Získají obchodníci superschopnosti?
AI se postará o intenzivní personalizaci a okamžitou reakci na potřeby zákazníků
AI technologie se neustále vyvíjí, stávají se dostupnějšími a prorůstají do firem různých velikostí a odvětví. AI agenti jsou schopni vést přirozené a personalizované dialogy se zákazníky. A pokud jsou správně napojeni na interní systémy a procesy, m...

Hyper-personalizace: Klíč k vyšší zákaznické spokojenosti a obchodnímu růstu
Hyper-personalizace dnes představuje jednu z největších příležitostí v oblasti digitální transformace. Přechod od plošných nabídek produktů a služeb pro obecné zákaznické segmenty k poskytování individuálně přizpůsobených služeb v reálném čase může ...

Hlasová AI loni udělala obrovský pokrok
Brzy již možná nepoznáte, že mluvíte s robotem
Není tomu tak dávno, co se na voiceboty často pohlíželo jako na doplněk, který nedokázal plně využít potenciál automatizace v zákaznickém servisu. Díky prudkému rozvoji velkých jazykových modelů (LLM) se ale dnes situace rychle mění. Voiceboti už u...

Data, důvěra a dárky
Jak hyperpersonalizace formuje moderní obchod
Vánoční sezóna je každoročně náročná jak pro zákazníky, tak pro obchodníky. Zákazníci hledají ty správné dárky, obchodníci zase způsoby, jak jim tento proces co nejvíce usnadnit. Hyperpersonalizace, která využívá umělou inteligenci a analýzu dat, hra...

Agenti AI a lidé budou pracovat společně na úspěchu u zákazníků
Umělá inteligence se rychle vyvíjí a přitahuje pozornost svou schopností zvyšovat produktivitu práce, výkonnost zaměstnanců a zlepšování vztahů se zákazníky. Právě vstupujeme do třetí vlny umělé inteligence, kde autonomní agenti AI půjdou nad rámec p...

Chtějí zákazníci komunikovat s roboty?
Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči
Každý z nás se někdy setkal s nepříjemnou zákaznickou podporou. Ať už jde o dlouhé čekání na telefonu, neustálé přepojování mezi operátory nebo robotické hlášky typu „Omlouváme se, naše provozní doba je od – do“. Každý zákazník chce vyřešit svůj prob...

Budoucnost má e-shop, který vás obslouží jako zkušený prodavač
Proč se zabývat vyhledáváním na e-shopech? Když uživatel nenajde to, co hledá, nakoupí jinde. Je jedno, jestli e-shop zboží prodává jen pod jiným názvem, nebo zařazené do jiné kategorie. Zákazník nenašel a e-shop promarnil příležitost. Uživatel zkrát...

Budoucnost hlasových asistentů?
Synergie, personalizace a analytika v přímém přenosu
Zhruba před dvěma roky vtrhly na trh LLM – velké jazykové modely, jako například OpenAI. A většina firem tak zkusila touto technologií nahradit tradiční konverzační stromy svých virtuálních asistentů. Proč je lepší usilovat spíše o synergii...

Segmentace zákazníků a churn analýza
O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo už ví, co všechno se ve skutečnosti skrývá za...