fb

CRM systémy

Hyper-personalizace: Klíč k vyšší zákaznické spokojenosti a obchodnímu růstu

Hyper-personalizace dnes předsta­vuje jednu z největších příležitostí v oblasti digitální transformace. Přechod od plošných nabídek produktů a služeb pro obecné zákaznické segmenty k poskytování individuálně přizpůsobených služeb v reálném čase může ...

Hlasová AI loni udělala obrovský pokrok

Brzy již možná nepoznáte, že mluvíte s robotem

Není tomu tak dávno, co se na voiceboty často pohlíželo jako na doplněk, který nedokázal plně využít potenciál automatizace v zákaznickém servisu. Díky prud­ké­mu rozvoji velkých jazykových modelů (LLM) se ale dnes situace rychle mění. Voiceboti už u...

Data, důvěra a dárky

Jak hyperpersonalizace formuje moderní obchod

Vánoční sezóna je každoročně náročná jak pro zákazníky, tak pro obchodníky. Zákazníci hledají ty správné dárky, obchodníci zase způsoby, jak jim tento proces co nejvíce usnadnit. Hyperpersonalizace, která využívá umělou inteligenci a analýzu dat, hra...

Agenti AI a lidé budou pracovat společně na úspěchu u zákazníků

Umělá inteligence se rychle vyvíjí a přitahuje pozornost svou schopností zvyšovat produktivitu práce, výkonnost zaměstnanců a zlepšování vztahů se zákazníky. Právě vstupujeme do třetí vlny umělé inteligence, kde autonomní agenti AI půjdou nad rámec p...

Chtějí zákazníci komunikovat s roboty?

Robota ocení zákazník více než špatnou zákaznickou péči

Každý z nás se někdy setkal s nepříjemnou zákaznickou podporou. Ať už jde o dlouhé čekání na telefonu, neustálé přepojování mezi operátory nebo robotické hlášky typu „Omlouváme se, naše provozní doba je od – do“. Každý zákazník chce vyřešit svůj prob...

Budoucnost má e-shop, který vás obslouží jako zkušený prodavač

Proč se zabývat vyhledáváním na e-shopech? Když uživatel nenajde to, co hledá, nakoupí jinde. Je jedno, jestli e-shop zboží prodává jen pod jiným názvem, nebo zařazené do jiné kategorie. Zákazník nenašel a e-shop promarnil příležitost. Uživatel zkrát...

Budoucnost hlasových asistentů?

Synergie, personalizace a analytika v přímém přenosu

Zhruba před dvěma roky vtrhly na trh LLM – velké jazykové modely, jako například OpenAI. A většina firem tak zkusila touto tech­no­lo­gií na­hra­dit tradiční kon­ver­zač­ní stromy svých vir­tuál­ních asistentů. Proč je lepší usilovat spíše o synergii...

Segmentace zákazníků a churn analýza

O standardních úlohách a projektech v oblasti data science (DS), mezi něž patří i segmentace zákazníků a churn analýza, bylo již napsáno mnoho. Většinou se však jedná o obecné obchodní formulace a málokdo už ví, co všechno se ve skutečnosti skrývá za...

Jak vyléčit nemocné voiceboty a asistenty?

Nepovedených realizací digitálních asistentů, chatbotů i voicebotů rychle přibývá, nefungují podle představ a trpí řadou nemocí. Které jsou ty nejčastější a jak je léčit?...

AI hraje v zákaznickém servisu stále větší roli a může přispět k vylepšení celkové zákaznické zkušenosti

Poskytování vynikající zákaznické zkušenosti je dnes klíčovým fak­to­rem pro úspěch jakékoli organizace. S rostoucí kon­ku­ren­cí a rostoucími očekáváními zákazníků je důležité, aby firmy byly schopny poskytnout rychlé, personali­zo­va­né a efektivní...

Samoobslužný portál jako vstupní brána do zákaznického servisu 21. století

Samostatně obsažné portály se staly nedílnou součástí moderní digitální éry, přináše­jí­cí uživatelům rychlé a pohodlné způsoby řešení jejich potřeb a poža­dav­ků. Tyto sa­mo­ob­služ­né platformy nabízejí uži­va­te­lům širokou škálu služeb a možností...

Využití zákaznických dat představuje velký potenciál i pro malé a střední firmy

Spokojený zákazník se rád vrací. Přesto většina českých firem řeší jen výkonnostní marketing a na loa­ja­li­tu na­ku­pu­jí­cích nehledí. Zá­kaz­nic­kých dat přitom mají k dispozici kvanta. Podle našich zkušeností je ale ke zvýšení retence a personali...

Akvizice je drahá, zaměřte se na retenci

Mnoho e-commerce expertů a ob­chodníků, od malých až po ty větší, se neustále potýkají s výzvou nejen přilákat nové zákazníky, ale zejména je udržet. Stále více studií ukazuje, že retence stávajících zákazníků je až pětkrát méně nákladná než akvizice...

Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 3 IT Systems 1-2 IT Systems 12 IT Systems 11
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1