fb
27. 7. 2018 14:26

Systém eDoCat má nový modul Distribuční listy

eDoCat, dokumentSpolečnost Onlio uvedla nový modul s názvem Distribuční listy pro svůj dokument management systém eDoCat. Nový modul přináší manažerům kvality jistotu, že se všichni zaměstnanci seznámí se všemi dokumenty, jimiž se mají řídit na své pracovní pozici. Rozšiřují se tak možnosti řízené dokumentace v prostředí DMS eDoCat.

Nový modul Distribuční listy rozdělí podle organizační struktury firmy jednotlivé pracovníky na základě jejich pracovního zařazení do skupin, přičemž jeden pracovník může být i ve vícero skupinách. S každou skupinou zaměstnanců, tj. organizační složkou společnosti jsou pak pevně svázány patřičné dokumenty – interní předpisy, směrnice apod., se kterými musí být pracovník na dané pozici obeznámen. Jednotlivé procesy prokazatelného seznámení pracovníka s dokumentem se pak mohou nad jednotlivými dokumenty spouštět již automaticky. Ať už jde o pravidelné spouštění procesu prokazatelného seznámení po aktualizaci směrnice, či pravidelné povinné seznámení s dokumenty jednou za rok, anebo jednorázové spuštění procesu seznámení s dokumenty na danou skupinu pracovníků či zaměstnance.

„Modul oceníte při jakékoliv aktualizaci směrnic či nástupu nového člověka. Veškeré potřebné procesy seznámení s aktualizovanými či novými dokumenty mohou proběhnout automaticky, a to včetně výstupu o prokazatelném seznámení s nimi. Zároveň jsou tyto reporty či prodlevy v procesu seznámení s dokumenty eskalovány na vedoucí pracovníky,“ vysvětluje Pavel Nykl, obchodní ředitel společnosti Onlio.

Systém eDoCat je postaven na platformě Alfresco Community Edition a je k dispozici jak v on-premise modelu provozovaném na vlastní IT architektuře zákazníka, tak v cloudovém provedení v režimu software jako služba (SaaS).

Nový modul distribuční listy dále posunuje možnosti správy řízené dokumentace a usnadňuje činnost všem manažerům kvality a zodpovědným pracovníkům, protože dokáže do systému vnést pořádek tím, že výraznou část procesů zautomatizuje. Každý zaměstnanec spadá do odpovídajících skupin na základě pozice v organizační struktuře a má tak k dispozici vždy dokument, který potřebuje ke své práci, v aktuálně platném znění. Díky centrální správě řízené dokumentace lze také detailně řídit oprávnění přístupu k jednotlivým souborům. Systém zároveň automaticky sleduje platnost jednotlivých dokumentů nebo umí jednoznačně prokázat seznámení zaměstnanců s jeho obsahem. DMS eDoCat centralizuje všechny informace o řízené dokumentaci a automatizuje oběh dokumentů dle nastaveného workflow.

Kalendář akcí
Konference - Semináře - Školení
Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 5 IT Systems 4 IT Systems 3 IT Systems 1-2
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1