OpenOne zpracovává e-maily v UNIQA pojišťovně
Skenovací centrum UNIQA pojišťovny využívá automatického převodu příchozích e-mailů do formátů JPG/TIFF od společnosti OpenOne. Jedná se o systém sloužící pro potřeby archivace e-mailů a jejich dalšího zpracování v rámci stávajícího Document management system (DMS). Před implementací řešení OneSolution byla e-mailová komunikace UNIQA pojišťovny zpracovávána pouze poloautomaticky, což bylo časově náročnější. Zavedení automatického systému od OpenOne zefektivnilo zpracování e-mailové komunikace a snížilo chybovost při jejím zpracování. Řešení zajišťuje převod obsahu příchozí e-mailové zprávy včetně všech příloh do formátu JPG/TIFF i automatickou kategorizaci a identifikaci formulářů přiložených k e-mailovým zprávám. Dochází k „přečtení“ obsahu e-mailu, vyhledání klíčových identifikačních údajů zákazníka (jako například číslo smlouvy apod.) a následnému předání strukturovaných metadat společně s vytvořenými „obrázky“ do DMS.