Helpdeskové řešení pro Microsoft SharePoint
Společnost KAKTUS Software vytvořila helpdeskové řešení pro nový systém Microsoft Office SharePoint Portal Server 2007, jehož česká verze bude na trh uvedena počátkem příštího roku. Help Desk pro Microsoft Office SharePoint 2007 je webová aplikace integrálně napojená na SharePoint, která umožňuje přehledným a komfortním způsobem řešit problémy a požadavky uživatelů. Primárním cílem aplikace je sběr a monitoring požadavků a poruch hlášených uživateli a jejich řešení odpovědnými pracovníky.
Help Desk pro Microsoft Office SharePoint 2007 splňuje veškeré požadavky a nároky na moderní helpdeskový systém, jež navíc uživateli dovoluje vybrat ze čtyř různých způsobů řešení požadavků (standardní, zrychlený, sériový, paralelní).
Aplikace Help Desk pro SharePoint 2007 například umožňuje napojení na MS Office, využití Web Parts, tvorbu statistických výstupů, integrované vyhledávání, využití Windows Workflow Foundation a centrální správu uživatelů. Vedle toho existuje možnost pracovat s daty z aplikace Help Desk i v jiných aplikacích SharePoint. Díky helpdeskové aplikaci mají organizace a firmy dokonalý přehled o vložených požadavcích a způsobu jejich řešení, uživatelé zase mohou dosáhnout rychlého a snadného řešení požadavku bez nutnosti detailnější znalosti aplikace.