fb

QNAP uvádí nové typy záruk s výměnou následující pracovní den pro NAS i HDD

QNAPSpolečnost QNAP Systems představila pro Českou republiku nové typy záruky Next Business Day a Next Business Day Onsite. Služby dodatečné záruky si mohou zakoupit uživatelé všech zařízení NAS s provedením do racku i majitelé všech šesti a více pozicových desktopových NAS QNAP, a to do třiceti dní od zakoupení NAS u všech autorizovaných partnerů v ČR.

Díky úzké spolupráci společnosti QNAP a Western Digital je navíc možné dokoupit i záruku pro vybrané modely pevných disků.

„Služby NBD a NBD Onsite jsme spustili v Polsku již v roce 2018. Zákazníci si je zde velmi oblíbili a systémoví integrátoři je rádi nabízejí jako součást řešení ukládání dat ve firmách, protože hodnota dat téměř vždy mnohonásobně převyšuje hodnotu hardware,“ řekl Václav Štajner, Country Manager QNAP pro Českou republiku, a dodal: „I v České republice si firmy uvědomují náklady spojené s řešením nenadálých výpadků HW infrastruktury, z toho důvodu QNAP touto cestou rozšiřuje podporu i pro české zákazníky.“

Nové typy záruk zajišťují podporu na nejvyšší úrovni

V rámci služeb NBD a NBD Onsite poskytuje specializovaný servisní tým QNAP zákazníkům potřebnou pomoc a zajišťuje, že řešení každého problému s hardwarem bude mít nejvyšší možnou prioritu. To znamená, že pokud je zařízení zákazníka poškozené, obdrží výměnou novou jednotku. Uživatelé zařízení QNAP tak mohou být díky službám NBD a NBD Onsite v klidu s vědomím, že jejich servery jsou v péči inženýrů QNAP.

Služby QNAP

Aktualizace

Aktualizace

Užijte si bezplatné aktualizace softwaru a přístup k celé řadě funkcí, včetně doplňků a oprav.

Diagnostika systému

Diagnostika systému

Náš zkušený a profesionální tým podpory pomůže a vzdáleně vyhodnotí stav systému, takže si můžete být jisti, že funguje správně.

Technická podpora

Technická podpora

Přístup k profesionální podpoře prostřednictvím helpdesku, e-mailu, telefonu a chatu. V případě potřeby buďte připraveni na vzdálené připojení s našimi inženýry.

Oprava hardwaru

Oprava hardwaru

Užijte si vysoce kvalitní služby opravy zařízení v garantovaných časech. V případě selhání hardwaru získáte funkční zařízení následující pracovní den.

Next Business Day

Next Business Day

Dodávka funkčního zařízení již příští pracovní den od potvrzení poruchy hardwaru našim servisním oddělením.

Next Business Day Onsite

Next Business Day Onsite

Zástupce společnosti QNAP poskytuje funkční zařízení následující pracovní den (na místě bude provedena výměna jednotek a zapnutí pro otestování stavu) od potvrzení poruchy hardwaru naším servisním oddělením.

Nové záruky Next Business Day a Next Business Day Onsite jsou nyní k dispozici. Další informace můžete získat na webové stránce: www.qnap.com/service/warranty/cs-cz/

Kalendář akcí
Konference - Semináře - Školení
Časopis IT Systems/Speciál
Aktuální číslo časopisu IT Systems Aktuální číslo časopisu příloha #1
Archív časopisu IT Systems
IT Systems 6 IT Systems 5 IT Systems 4 IT Systems 3
Archív časopisu IT Systems Special
Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1 Aktuální číslo časopisu příloha #1